en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Den stavar ju som den vill stava när jag skriver från telefonen, hoppas ni förstod än då :)
Välkommen spegeelbild! Då har vi samma bf-datum!
Tack :) jaha va roligt , nu om allt går bra, så tror jag nog bebis kommer en månad tidigare för det har båda dom andra bebisarna velat göra 35+2 och 34+5 så är iaf beredd nu :p
ska bli spännande se hur fort denna graviditet går nu när jag både pluggar en lärlingsutbildning och har två små hemma ;)
Kan inte sova. Illamående de luxe :/
Ska försöka ringa barnmorkan idag och få en tid för inskrivningssamtal :) tihi
Samma här fast inte vanligt illamående för min del, alltså inte det här "jag håller på att kräkas"-illamåendet utan mer som en tjock känsla i magen och halsen och väldigt mycket saliv. Hoppas det snart försvinner
Kan inte sova. Illamående de luxe :/
Ska försöka ringa barnmorkan idag och få en tid för inskrivningssamtal :) tihi
Jag ringde o bokade inskrivning igår, så den 2:a Mars är det dags, går förhoppningsvis fort dit. Just nu känns det som tiden går jättesakta, vill ju berätta för alla men tycker det är för tidigt, vecka 6 idag. En kompis (som är barnmorska) och min bror är dom enda som vet. Har ni berättat än eller när tänker ni göra det? :)
Jag ringde o bokade inskrivning igår, så den 2:a Mars är det dags, går förhoppningsvis fort dit. Just nu känns det som tiden går jättesakta, vill ju berätta för alla men tycker det är för tidigt, vecka 6 idag. En kompis (som är barnmorska) och min bror är dom enda som vet. Har ni berättat än eller när tänker ni göra det? :)
Våra föräldrar vet och min bästa vän. Bra ifall något skulle hända. Annars kommer vi berätta för alla inklusive jobbet efter UL i vecka 12 :)