• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • Minlillaninja
    supertrouper skrev 2015-01-14 12:38:40 följande:

Kom precis från VUL, 2 pickande hjärtan fick vi se! Shit vad läskigt med tvillingar! De mätte perfekt, lika stora är de. Känns så bra!

Åh så häftigt!

Stort grattis :)
  • Emlan88

Kom precis från VUL, 2 pickande hjärtan fick vi se! Shit vad läskigt med tvillingar! De mätte perfekt, lika stora är de. Känns så bra!

Åh, vad roligt med tvillingar, grattis :)
  • Wooden

Åh, så roligt och spännande! Grattis! :)
  • bjoorkk

Mina symtomer än så länge är trötthet, mer hungrig, mycket molvärk och ökad sexlust.

Mår även väldigt dåligt så ska prata med min barnmorska om tidigt VUL, annars får jag kontakta en privatklinik som kan hjälpa mig. Kan inte riktigt förstå att det är ett barn som växer inom mig, att det är okej och har ett friskt hjärta.. Lider av depression i vanliga fall och har även problem med sköldkörteln.

• supertrouper

Bjoork, lågt sköldkörtelvärde kan ju orsaka eller förvärra depression och man behöver oftast öka dosen Levaxin när man blir gravid pga ökat östrogen som tydligen minskar effekten av Levaxin. Så du bör kolla upp ditt värde!

• rosali84

Vad härligt!!! Min dotter har flera tvillingkusiner! Jättemysigt! Sambons syster har 2 tvillingpojkar på 6 år och hans bror har 2 tvillingtjejer (enäggs) på 1 år. Så sannolikheten att vi oxå skulle få tvillingar är nog minimal ;)
  • Lissing

Grattis supertrouper!

081118, 100703, BF 150912
  • Spegeelbild

Hoppar gärna in här + idag be 8 se enligt fl.

Har tvåra döttrar sen innan en född 12 och en född 14 så blir tätt mellan barnen ???

Svar på tråden en positiv tråd bf september