en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Välkomna alla nya!
Mitt värsta symptom är nattsvettningarna, vaknar upp mitt i natten med sjöblöt kudde och lakan yuck
Tidigare hade jag en superjobbig huvudvärk men den försvann när jag trappade ned östrogenet som jag tar pga IVF.
Annars också problem med ömsom lös ömsom trög mage.
Jag vill vara med här om jag får :) plussade i söndags, är i v 5 (4+2), andra barnet. Bf 16/9 :D
Jag kliar oxå något vansinnigt, alltid när man ska sova :( trötthet, förstoppad, humörsvängningar. Har inte haft molvärk på några dagar mer som att de ibland drar i sidorna av livmodern, gråter ganska lätt oxå
Ena stunden kan jag vara hur pigg som helst och orka jätte mycket, men sen kommer det som ett slag i ansiktet och jag blir soffliggandes några timmar. Somnar kl 9 varje kväll men nätterna är hemska. Vaknar 5 gånger per natt och efter kl halv 6 kan jag inte sova mer..
Hej! Här hoppar jag gärna in! Plussade igår 1-2 veckor på digital. Vårt andra barn har en son sen innan :) bf beräknat enligt min app 17 sep.
Hej! Jag vill också gärna hoppa in här! Känns bra med en positiv tråd när man själv är lite nojig också har har så många att prata med eftersom det är så tidigt i graviditeten! Bara min sambo och bästa väninna som vet än så länge. Vet inte när vi ska berätta för våra familjer. Just nu känner det typ som att jag skulle ljuga om jag berättade, haha.
Jag väntar mitt första barn och är idag i v 5+2, bf 9/9 :) Enda rejäla symptomet är molvärk som tyvärr håller mig vaken om nätterna, annars är jag mest väldigt törstig.
Ja alla har nog den tanken i bakhuvudet men vi försöker hålla oss på spåret att vi väntar Barn inte missfall :)
Ja, den inställningen har jag också! Jag känner väldigt starkt att det kommer bli ett barn, men när man aldrig varit gravid förut vet man ju inte hur saker och ting ska kännas. Därför vill jag gärna vara med här där det är en positiv och peppande atmosfär Hoppas inte mitt tidigare inlägg missuppfattades!
Är är västa symtomen trötthet, illamående samt att jag är väldigt känslig för lukter.Klarar knappt av att steka mat.
Sedan har jag börjat märka av humörsvängningar och svårt att sova den senaste veckan.
Längtar till torsdag och vul.
Här känner jag av illamående, ömma bröst, öm i rygg och bäcken, trött till och från. Otrooligt svullen på em/kvällar. Och en allmänt konstig känsla i kroppen, känner mig stor som ett hus fast inuti, på utsidan har jag aldrig känt mig så snygg :)