en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej! Hänger gärna på er här :)
Plussade igår när min mens var beräknad o gick in i vecka 4+0 idag, Bf 17 September.
Blir vårat tredje, har en son på 7 år o en dotter på 5 som tjatat om syskon länge ;)
Lite ömma bröst och molvärk känner jag av än så länge.
Fick VUL gjort i onsdags (v5+1) på gynakuten pga blödning. Visade 2 synliga mätbara foster men för tidigt för att kunna se hjärtslag. Ska på uppföljning på onsdag nästa vecka (då jag är i v6+1) och hoppas få se 2 eller åtminstone 1 hjärtslag.
Hade annars inbokat VUL på MVC den 20/1 (v7+0) i samband med inskrivningen pga risken för tvillingbörd och utomkvedshavandeskap.
Välkommen Emlan88, Kookie och nasj!
Jag vill också vara med! En tjej på 20 år. Träffade min man för mer än 5 år sedan. Nu är vi gifta och väntar vårt första barn som är beräknat att komma den 15e september. Är alltså i vecka 4+2
Hejsan.
Hoppar gärna in här :) Väntar vårt tredje barn med bf 12/9 :) har två flickor som är 5 och snart 3 år :)
Kul med att fler ansluter sig till tråden :)
Grattis till tvillingarna :) håller tummarna för två hjärtslag nästa ul :)
Supertrouper,wow vad kul med tvillingar!!Visste inte ens att de kunde se foster så tidigt som v5,häftigt,grattis!!!Är det från vecka 8 de kan höra hjärtljud?
Hej.Hoppar gärna in här.Plussade på julafton är nu i vecka 6+4.Har en dotter som fyller 5 om 2 veckor som tjatat länge om syskon.Hon kommer få veta det på sin födelsedag.Vi har kämpat i 2,5år för att få syskon.Har ett ma i v18 och ett mf i v 6 tidigare i år så vi kommer få gå på extra vul nu i början.Ska dit på torsdag i v 7+3 till att börja med.
Jag plussade igår på tre olika test, är i vecka 4+0(vecka 5) och beräknad 18 september :)
Grattis till alla nya plus! Å välkomna! :)
Imorgon går jag in i vecka 6. Har otroligt svårt att sova på nätterna.. Å dessutom har klådan hittat mig redan! På nätterna är den som värst under fötterna. På dagarna är den som värst på magen å brösten!
Magen bråkar med mig. Ena dagen är jag trög i magen andra dagen lös.
Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Första barnet kom tröttheten först vid vecka 8 å gav med sig (det värsta) vid vecka 15 tror jag. Å andra barnet va de inte så farligt alls. Men där va de annat som va värre istället.
Denna gången är alla symptomen tidiga å värre..
Muntorrheten har även satt in.. Hoppas symptomen lugnar ner sig snart.
Vilka/vilket symptom är värst för er?