en positiv tråd bf september
Hoppar in här med en overklig bf 14 september :)
Hoppar in här med en overklig bf 14 september :)
Alltså att jag har svårt att fatta att jag fått ett plus! ;D
Jag ska göra vul på privatklinik i vecka 8. Där vi gjorde våran fertilitetsutredning. Men annars får jag erbjudet ett tidigt vul för tvilling-chansen jag har ;P
Så blir nog flera UL denna gången ;)
Grattis till alla nya plus! Å välkomna! :)
Imorgon går jag in i vecka 6. Har otroligt svårt att sova på nätterna.. Å dessutom har klådan hittat mig redan! På nätterna är den som värst under fötterna. På dagarna är den som värst på magen å brösten!
Magen bråkar med mig. Ena dagen är jag trög i magen andra dagen lös.
Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Första barnet kom tröttheten först vid vecka 8 å gav med sig (det värsta) vid vecka 15 tror jag. Å andra barnet va de inte så farligt alls. Men där va de annat som va värre istället.
Denna gången är alla symptomen tidiga å värre..
Muntorrheten har även satt in.. Hoppas symptomen lugnar ner sig snart.
Vilka/vilket symptom är värst för er?
Ja de blir kul att följas åt :)
Vi kan även lägga upp bilder, kanske ingen som vill de just nu men om några veckor ;)
När kom er mage förra grav?
Helt sjukt. Men såhär ser jag ut hela dagarna... Å bara vecka 6...
Den hamnade ju inte rätt nånstans...
Hej hej hoppar in i tråden. Är i v 8 med första barnet, BF 6 september. Så sjukt spännande och nervöst. Var på VUL v 7 och allt såg bra ut. Och bara att få veta att hjärtat slår ökar ju chanserna avsevärt att allt kommer gå vägen :) Önskar er all lycka som har VUL här i dagarna och framöver. Det är verkligen en lättnad som heter duga vill jag lova.
Mår sjukt illa och har fått tabletter på recept för att klara av vardagen. Någon som mår likadant? Inga kräkor. Men illamående? Hur får ni dagarna att gå? ????