• Pinda77

en positiv tråd bf september

Hej allihop,

Jag hoppar också in här. Gravid med första barnet, i vecka 6 (5+2). Inga symptom annat än ömmande bröst och trötthet - knäppt nog önskar jag nästan jag fick må lite illa så det kändes lite verkligare :) Men jag antar att om  illamåendet kommer så lär jag ångra att jag sagt det :)

BF 14 September enligt gravidappar

• Pinda77

Hej allihop,

Jag hoppar också in här. Gravid med första barnet, i vecka 6 (5+2). Inga symptom annat än ömmande bröst och trötthet - knäppt nog önskar jag nästan jag fick må lite illa så det kändes lite verkligare :) Men jag antar att om  illamåendet kommer så lär jag ångra att jag sagt det :)

BF 14 September enligt gravidappar

• Pinda77
    1StoltMamma skrev 2015-01-22 07:50:00 följande:

Här blir de inte mycket vila i heller, har en liten så snart 3 plus att hon är sjuk nu så blir ännu mindre vilande. Mår illa och har massor av molande värk. En grej är också att på kvällarna sväller magen upp och jag blir så himla gasig haha usch ja... Men blir liksom så himla svullen att de nästan gör ont, någon annan som också har de så?

Ja usch vad upplåst mage jag får på kvällarna och som du säger himla gasig :) 

Jag är också väldigt trött på kvällarna, lyckas sällan hålla mig vaken efter 21.30. Men istället vaknar jag VÄLDIGT tidigt på morgonen och kan inte somna om. Men otroligt nog känner jag mig aldrig trött under dagen (peppar peppar). I vecka 7 (6+3) och har fortfarande inga andra "bekymmer" än ömma bröst och så tröttheten på kvällarna såklart. Om 2 veckor har jag fått tid för VUL, längtar något otroligt :)
Svar på tråden en positiv tråd bf september