• Zmarchie

en positiv tråd bf september

Hej. Jag hoppar också in här :) bf 3/9

Det blir vårt tredje barn, har två döttrar födda -10 & -12.

Symptomen kommer och går, mest illamående och molvärk samt hungrig som en varg mest hela tiden. Jättesugen på stekt potatis och varma mackor med ost av någon konstig anledning.

• Zmarchie
    SmalltownGirl skrev 2015-01-13 09:27:29 följande:

Jisses, allt jag äter smakar salt! Och då menar jag SALT. Älskade salt tidigare men nu smakade frukostmackan med skinka (förvisso) bara salt.

Jag mår mest illa om jag inte äter när jag blir hungrig, och de går på 0-1 sekunder, sen slår det om och då får jag tvinga i mig allt jag ser för illamåendet ska släppa.

En fråga, äter ni folsyra dagligen?

Och jag vill att allt ska smaka salt :)

Jag äter Aco gravid, som är vitaminer och folsyra.
  • Zmarchie
    Linette skrev 2015-01-27 21:33:04 följande:

Va och gjorde inte vul idag. Hon såg bara en fostersäck, ingen hjärtaktivitet så antingen va de för tidigt eller så är det ett missfall. Ska tillbaka om ca 1-2 veckor. Ovissheten är jobbig!

Var samma sak för mig, jag var för 2 veckor sedan och då såg man inte så mycket och gjorde vul igår och då fick vi se ett hjärta slå. Jag vet hur det känns men det var antagligen för tidigt för att se något. Vilken vecka är du i?
  • Zmarchie
    Linette skrev 2015-01-27 22:43:24 följande:
    Jag vet inte riktigt. Trodde jag va i v 6+2 men de kan jag knappt vara känns de som nu.
    Jag var i 6+4 när jag gjorde första vul då var det för tidigt för att se något. Det händer väldigt mycket nu med de små i magen så bara några dagar kan göra skillnad.

Gyn jag var hos igår sa att de inte brukar göra innan v.8 för det är inte säkert att man kan se något hjärta slå då. Håll ut och försök vänta med nästa vul, hur jobbigt det än känns.
Svar på tråden en positiv tråd bf september