• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Stephi

Hejhej! Hoppar in här! Ska ta första testet imorgon! Spännande! hoppas hoppas!

• 3oyo
    BustersTjej skrev 2014-05-31 09:40:26 följande:
    Förlåt att jag stör er med alla mina inlägg. :) testade med Clearblue idag och fick pregnant 2-3 och det stämmer med mina uträkningar så nu vågar jag vara glad och ska sluta bombadera er med min oro haha :)

Noja på du, det hör ju som till! Men där har du ju bevis på att hcg ökat! Härligt!
  • BustersTjej

Ja det känndes skönt :) så nu ska jag bara vara glad åt alla krämper och ömmande bröstvårtor haha.

• lillaskräp

Har en riktig orosdag idag :( Symtomen kommer och går och just nu känner jag mig väldigt ogravid..

Tog ett digitalt innan och fick 2-3. Vet inte varför jag blir besviken.. Är ju bara i v 4+5 så vet inte vad jag förväntade mig :/

Dessutom närmar jag mig dagen då jag började blöda förra gången..

:(

• TheElfa
    erudike skrev 2014-05-31 00:04:11 följande:
    Har efter 4,5 årsförsök och ett sent missfall har jag änligen fått ett plus är så saligt lycklig finns inga ord :)
    Åååh vad underbart!!!! Grattis! Håller tummar och tår för att allt ska gå bra! Solig
  • KnytetsMamma

Jag ringde igår och bokade tid hos barnmorskan, främst för att både de och vi ska ha semester och jag inte ville missa möjligheten att göra kub-test. Sen ville jag gärna ha samma barnmorska som sist jag var gravid och då tänkte jag att det är bra att ringa i god tid. Jag är bara i vecka 5 (4+2).

Förhoppningsvis skrev 2014-05-31 20:24:53 följande:
    Har ni bokat in nån tid hos BM ännu?

• BustersTjej

Här går det undan. Berättade för pojkvännens föräldrar nyss. Han sa till mig igår att nä vi ska vänta men nu när vi körde förbi deras hus så sa han att vi åker in och berättar. Så så blev det haha.

• erudike

Visst mycket kan gå fel vet de allt för väl men vägrar att tidigare erfareheter ska ta bort min glädje för denna bestämmt att jag ska njuta av detta om inte tänka på allt som kan fela :)

ge mig sinnesro att aceptera se ja inte kan förändra, mod att förändra de ja kan,och förstånd att inse skillnaden.
  • Jenny8686
    lillaskräp skrev 2014-05-31 16:43:17 följande:
    Har en riktig orosdag idag :( Symtomen kommer och går och just nu känner jag mig väldigt ogravid.. Tog ett digitalt innan och fick 2-3. Vet inte varför jag blir besviken.. Är ju bara i v 4+5 så vet inte vad jag förväntade mig :/ Dessutom närmar jag mig dagen då jag började blöda förra gången.. :(

Jag håller tummarna att det håller sig kvar! Hoppas hoppas!
Svar på tråden BF Februari 2015