BF Februari 2015
Hej! Jag hoppar in här jag med då min mens är oregelbunden och jag inte riktigt vet när pyret är beräknat. Hoppas det är ok! Men i slutet av januari eller början av februari mest troligt. :)
Hej! Jag hoppar in här jag med då min mens är oregelbunden och jag inte riktigt vet när pyret är beräknat. Hoppas det är ok! Men i slutet av januari eller början av februari mest troligt. :)
Har ni bokat in nån tid hos BM ännu?
Ömma bröst, lite morgonillamående och nu har tröttheten slagit till ordentligt. De senaste dagarna har jag ju haft ledigt och kunnat ta en tupplur mitt på dagen, men imorgon är det slit till klockan 17 som gäller. Hur ska man orka?
Varför är det inte bra att jogga?
Jag sprang ett lopp igår på 5 km, kände inte av något speciellt, jag är dock väldigt tidigt in i min graviditet, v6. Sen förstår jag att man inte orkar då man lätt blir trött och det blir tungt.
Kommer bli mycket ryggövningar för mig då jag haft diskbråck i ca 9 år och opererades för 1,5år sedan så är jätte rädd att ryggen ska ge upp väldigt tidigt. Så måste också leta upp bra träning. Vi kanske kan hjälpa varandra i det :)
Hej hörrni! Tänkte prata lite underliv.
Har irriterad/brännande smärta i underlivet. Fick svamp under förra graviditeten, men då hade jag även klåda.Så är inte helt säker på att det är svamp (ska till bm imorgon för att ta test).
Däremot har jag googlat lite och fått fram att ont i underlivet kan vara ett tecken på missfall. Hade aldrig hört det förut och blir såklart orolig. Nån annan som har hört något om det (tänkte att det kanske inte nått mig förut eftersom det kan vara tabu att prata om snippan)? Egna erfarenheter? Vad för typ av smärta i så fall (stickande/brännande/skärande/osv)?