BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Jag vet inte vad jag ska tro bim-3 flera gravsymptom och detta på Stickan
Men om du är i vecka 5 nu kan du inte ha bf i feb?? Jag är i vecka 6+3 och har bf 16 januari.
Om jag nu är gravid så har jag enligt äl (gjorde test så är säker på datum) och fl:s app bf 7 feb och är i v 4(3.3) så hon kanske har bf runt den 1 feb.
Aha okej okej kan absolut vara så:) grattis till era plus föresten!
Plussade också idag på BIM-5! Har haft symptom väldigt tidigt och nidblödning på ÄL+6. Visste eg. att det fanns ett litet barr i magen men jag försökte plussa redan på ÄL+11 och många tester har det blivit... Streck svaga som spökstreck och olika tester -Preg, Rfsu TT...men Clearblue kan man lita på! Starkt plus i morse! Borde bara testat med Cb! Rfsu var klart sämst alla kategorier. Testade starkare med Preg på ÄL+11 (svaaagt) än Rfsu på ÄL+12 (helt blankt). BF 5-6 februari (3 sett till att min ÄL är väldigt tidig). Eg. runt 26 januari eftersom jag snittar. Nummer två nu, riktigt spännande!
Plussade också idag på BIM-5! Har haft symptom väldigt tidigt och nidblödning på ÄL+6. Visste eg. att det fanns ett litet barr i magen men jag försökte plussa redan på ÄL+11 och många tester har det blivit... Streck svaga som spökstreck och olika tester -Preg, Rfsu TT...men Clearblue kan man lita på! Starkt plus i morse! Borde bara testat med Cb! Rfsu var klart sämst alla kategorier. Testade starkare med Preg på ÄL+11 (svaaagt) än Rfsu på ÄL+12 (helt blankt). BF 5-6 februari (3 sett till att min ÄL är väldigt tidig). Eg. runt 26 januari eftersom jag snittar. Nummer två nu, riktigt spännande!
Då har du lite större barn! Min tjej kommer vara knappt 22 månader...så det lär bli spring ;) Vi nöjer oss med två och min förra graviditet var jättejobbig så just den biten vill jag bara ha avklarad så jag kan gå vidare med livet och njuta av de fina man skapat :D Hoppas på mindre illamående, mindre sängvistelse, mindre ont och färre begravningar denna vända...och ett lika fint och välmående resultat såklart. Man glömmer fort när man får en puss :)
Jo, vägen till de två små trollen var inte lätt. Men jag är sugen på en till, en sladdis. Hoppas nu innerligt att den stannar kvar.
Det är 2 år o 5 mån mellan mina tjejer. Just nu gör de inget annat än att bråka med varandra tyvärr, men jag hoppas det blir bättre framöver. Det går som upp och ner hur sams de är. Men de kan ha väldigt roligt också.
Hej, får jag hoppa in här? Är så glad att jag nästan spricker. Jag plussade svagt igår och tydligare idag. Har två mf bakom mig (sista var dagarna innan jul) och nu är första månaden som vi försöker igen.. Jag har väldigt oregelbunden mens men borde vara i vecka 4 och därmed bf februari :)