• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • tomsfru

vågar nästan inte hoppas men har plussat svagt med cb efter ivf . bim-2 nu så är bubblande överlycklig inuti men samtidigt livrädd att nåt ska gå fel

• Bobabe

Vad kul att så många fler kom med här. Grattis till er alla.
    Jag har BF 3/2. 
    Känner inte egentligen så mycket. Mer än molande värk i magen, kissar oftare, brösten är större och illamående då och då...men för mig är det ingenting om jag jämför mot vår nr 2 då jag kräktes hela graviditeten.

• tomsfru

här känns det i ländryggen o brösten mest annars som lite svag träningsvärk i magen bara. men de e ju så tidigt för mig också så de e väl bara sånt man känner av än så länge

• Bobabe

Jag märket när jag var i butiken idag att saker jag brukar äta inte föll mig i smaken alls och så har jag köpt hem sånt som jag aldrig brukar äta istället...
    Så har det nog egentligen inte riktigt varit förut. Kanske några småförändringar men nu får jag läsa kokbok igen med mina nya ingredienser =)

• PB82

Grattis till alla som plussat! Har haft massiv molvärk sedan nidisen, konstant törstig och tycker nu att kollegan fått en hisklig andedräkt. I övrigt som vanligt ;)

• mcmf

Jag är gärna med 4+1 bf 2/2. Om de nu stämmer. Har dålig koll. Kan verkligen inte komma ihåg när jag hade senaste mensen. Har suttit o vridit o vänt på kalendern och försökt  komma på när jag hade de. Slutade med att jag fick gå in på bankens hemsida o kolla när jag var på apoteket sist. Dagen efter pillret ville inte fungera som de skulle. Men visst är vi glada för de ändå haha:)

• 3oyo
    mcmf skrev 2014-05-28 20:00:59 följande:

Jag är gärna med 4+1 bf 2/2. Om de nu stämmer. Har dålig koll. Kan verkligen inte komma ihåg när jag hade senaste mensen. Har suttit o vridit o vänt på kalendern och försökt  komma på när jag hade de. Slutade med att jag fick gå in på bankens hemsida o kolla när jag var på apoteket sist. Dagen efter pillret ville inte fungera som de skulle. Men visst är vi glada för de ändå haha:)

Oups, där ser man. Det här pyret vill hänga kvar helt enkelt! Grattis!
Svar på tråden BF Februari 2015