BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
vågar nästan inte hoppas men har plussat svagt med cb efter ivf . bim-2 nu så är bubblande överlycklig inuti men samtidigt livrädd att nåt ska gå fel
Grattis Anna och Tomsfru!
Vad kul att så många fler kom med här. Grattis till er alla.
Jag har BF 3/2.
Känner inte egentligen så mycket. Mer än molande värk i magen, kissar oftare, brösten är större och illamående då och då...men för mig är det ingenting om jag jämför mot vår nr 2 då jag kräktes hela graviditeten.
här känns det i ländryggen o brösten mest annars som lite svag träningsvärk i magen bara. men de e ju så tidigt för mig också så de e väl bara sånt man känner av än så länge
Jag hänger gärna på här med!
BF 1 Februari med första barnet.
Jag märket när jag var i butiken idag att saker jag brukar äta inte föll mig i smaken alls och så har jag köpt hem sånt som jag aldrig brukar äta istället...
Så har det nog egentligen inte riktigt varit förut. Kanske några småförändringar men nu får jag läsa kokbok igen med mina nya ingredienser =)
Grattis till alla som plussat! Har haft massiv molvärk sedan nidisen, konstant törstig och tycker nu att kollegan fått en hisklig andedräkt. I övrigt som vanligt ;)
Jag plussade igår. Är nu 4+1 och bf är 5/2. Första barnet.
Jag är gärna med 4+1 bf 2/2. Om de nu stämmer. Har dålig koll. Kan verkligen inte komma ihåg när jag hade senaste mensen. Har suttit o vridit o vänt på kalendern och försökt komma på när jag hade de. Slutade med att jag fick gå in på bankens hemsida o kolla när jag var på apoteket sist. Dagen efter pillret ville inte fungera som de skulle. Men visst är vi glada för de ändå haha:)
Jag är gärna med 4+1 bf 2/2. Om de nu stämmer. Har dålig koll. Kan verkligen inte komma ihåg när jag hade senaste mensen. Har suttit o vridit o vänt på kalendern och försökt komma på när jag hade de. Slutade med att jag fick gå in på bankens hemsida o kolla när jag var på apoteket sist. Dagen efter pillret ville inte fungera som de skulle. Men visst är vi glada för de ändå haha:)