• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Blåblomman

Jag har inte heller några symptom förutom molvärk precis som när mensen är på väg.. När ska man ringa och boka tid? Är på 4+3 idag. Känns så tidigt..

• Carrols

Efter vårdat första ivf försök plussade vi idag!! Helt sjukt överlycklig

• Blåblomman
    Carrols skrev 2014-05-30 14:33:10 följande:

Åh vad underbart! Grattis!
  • 3oyo

Å vad roligt grattis!
  • 3oyo
    Blåblomman skrev 2014-05-30 13:52:16 följande:
    Jag har inte heller några symptom förutom molvärk precis som när mensen är på väg.. När ska man ringa och boka tid? Är på 4+3 idag. Känns så tidigt..

Jag kommer in te ringa än, i sommar blir lagom tycker jag, för min del räcker det att göra första besöket i början av augusti. De kollar ju i alla fall inget innan och j r gör man intr nupptest eller vad det nu är man gör med ul i v 13. Hur man ska äta och att det är bra att röra på sig har jag koll på.
  • Mammis2011och2015
    Snöängeln skrev 2014-05-30 04:58:18 följande:
    Å men grattis och grattis till bröllopet, vad spännande tid ni har framför er :)
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg

Tack så mkt! Ja det är verkligen mkt som händer nu!
  • Mammis2011och2015

Vad oerhört lyckliga ni måste göra! Grattisgrattisgratttis!
  • KnytetsMamma

Jag ringde idag , mest pga att vi ska göra kub-test och då ville veta när jag kan lämna blodprov inför ultraljudet. Men också för jag ville vara säker på att få samma barnmorska som vi hade när vi väntade dottern. Så nu är inskrivning och första ultraljudet inbokat, spännande!!!

Blåblomman skrev 2014-05-30 13:52:16 följande:

• Blåblomman
    3oyo skrev 2014-05-30 15:41:14 följande:
    Jag kommer in te ringa än, i sommar blir lagom tycker jag, för min del räcker det att göra första besöket i början av augusti. De kollar ju i alla fall inget innan och j r gör man intr nupptest eller vad det nu är man gör med ul i v 13. Hur man ska äta och att det är bra att röra på sig har jag koll på.

Det här är ju min första graviditet så jag kan inte säga att jag har så mycket koll. Men känner nog att jag vill träffa en bm innan augusti och innan jag går på min semester så jag vet lite mer om vad jag har att förvänta mig och inte behöver oroa mig.
  • Blåblomman
    KnytetsMamma skrev 2014-05-30 17:03:40 följande:
    Jag ringde idag , mest pga att vi ska göra kub-test och då ville veta när jag kan lämna blodprov inför ultraljudet. Men också för jag ville vara säker på att få samma barnmorska som vi hade när vi väntade dottern. Så nu är inskrivning och första ultraljudet inbokat, spännande!!!

Kub-testet känner jag att vi också vill göra då jag är 36. Så jag slår nog en signal i nästa vecka. Sjukvården har ju också semestrar..
Svar på tråden BF Februari 2015