• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Snöängeln
    BustersTjej skrev 2014-05-29 21:12:23 följande:
    Jag har med träningsvärk i magen. under naveln och ner. Va inte säker på att man skulle känna så men det ska man kanske haha

Det gör jag med och det gjorde jag sist med :)
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg
  • BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-29 21:19:16 följande:

Det gör jag med och det gjorde jag sist med :)
    Vilket lugnande svar :)

Hur långt gången e du?
  • Snöängeln
    BustersTjej skrev 2014-05-29 21:23:04 följande:
    Vilket lugnande svar :) Hur långt gången e du?

Stämmer mina uträkningar och den på sidan här så har jag bf runt 1/2 ni då?
  • Ice Age

Plussade igår på min dotters 2års dag. Bf typ 2/2. Så spännande. Hoppas dock denna graviditet blir lite bättre, tyckte inte det var någon hitt sist.

• BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-29 21:38:15 följande:
    Stämmer mina uträkningar och den på sidan här så har jag bf runt 1/2 ni då?

Enligt min app och familjelivs uträknare har jag med bf den första feb :)
  • 3oyo

Välkomna alla nya och grattis till plussen!

Jag känner mig riktigt påverkad av den här graviditeten trots att jag knappt borde veta om den än. Det sliter och drar jättemycket i magen molvärk i ryggslutet, känns som förvärkar fast hela tiden i princip. Brösten är ömma. Det är obehagligt att ligga på mage både för att brösten ömmar och för att magen är svullen och gör ont.

Jag har märkt att jag mår illa om det går mer än tre tim mellan måltider, jag som bara brukar äta 3ggr/dag oftast, helt klart en omställning. Och det är ju inte så trevligt att äta när man mår illa men äta är det enda det går över av. Konstigt det där. Jag får stunder av trötthet men det är inte så farligt än. Första graviditeten sov jag bort en hel sommar. Hoppas det inte blir så den här gången. Andra grav minns jag inte alls, jobbade gör fullt och sprang efter en drygt 1,5 åring hemma.

• Mammis2011och2015

Hej plussade häromdagen och skall enligt mina beräkningar få barn 29 januari men då jag inte räknar med barn innan andra veckan i februari ( ;) ) så tänkte jag att jag hakar på här. Vecka 6 enligt apparna idag! Försata barnet föddes 2011! Ser så fram emot detta! Håller alla tummar och tår på att bebis stannar där den är!

Gifter mig om två veckor och tänkte berätta för sambon genom ett litet paket med pos, gravtest som han får öppna på morgonen. Ser honom först i kyrkan den dagen ^^ åh detta är så spännande!

• Snöängeln
    Mammis2011och2015 skrev 2014-05-30 03:04:16 följande:
    Hej plussade häromdagen och skall enligt mina beräkningar få barn 29 januari men då jag inte räknar med barn innan andra veckan i februari ( ;) ) så tänkte jag att jag hakar på här. Vecka 6 enligt apparna idag! Försata barnet föddes 2011! Ser så fram emot detta! Håller alla tummar och tår på att bebis stannar där den är! Gifter mig om två veckor och tänkte berätta för sambon genom ett litet paket med pos, gravtest som han får öppna på morgonen. Ser honom först i kyrkan den dagen ^^ åh detta är så spännande!

Å men grattis och grattis till bröllopet, vad spännande tid ni har framför er :)
  • BustersTjej

Tog ett nytt test precis nyss och det är exakt lika svagt som det första jag tog i förrgår. Bör jag oroa mig?

Svar på tråden BF Februari 2015