• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • tomsfru

ja har också ätt svaga test med clearblue fortfarande fast jag är på bim idag eller imorgon.... känner mig lite orolig måste jag säga, minns inte hur de var med dottern, när de vart starkare o så

• BustersTjej
    tomsfru skrev 2014-05-30 07:40:42 följande:
    ja har också ätt svaga test med clearblue fortfarande fast jag är på bim idag eller imorgon.... känner mig lite orolig måste jag säga, minns inte hur de var med dottern, när de vart starkare o så
    Jag funderar på att köpa ett CB och testa på söndag eller nått för då tycker jag ju att det borde blivit starkare, men smålänning som man är så tycker jag att det är rätt dyrt haha. Men det kanske är säkrare än de billiga testerna jag har använt nu.
  • BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-30 09:19:54 följande:
    Busters tjej: har du fått plussa så är du gravid oavsett hur starkt el svagt sträcket är
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg

Så det gör inget om det inte blivit starkare?
  • sk82

Hej alla, hoppar in här me! Fick ett positivt test i tisdag så bf 2 feb väntar tredje barnet syskonen födda 09 och 11. Känns helt fantastiskt och spännande men samtidigt läskigt. Nu hoppas vi bara att allt går bra och att man orkar och hinner med 3barn. Mår än så länge toppen!

• Snöängeln
    BustersTjej skrev 2014-05-30 09:24:53 följande:
    Så det gör inget om det inte blivit starkare?

Jag hade så med slingan och det sa min bm då att en gång plussa så är man gravid om man inte fått mf, nu ska jag iväg på vul spänd och pirrig
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg
  • KnytetsMamma

Jag är mest nojig över att jag inte har några symtom alls inget ont i brösten, ingen molvärk i.magen, inget illamående....svårt då att tro på att man faktiskt är gravid. Ska ringa kvinnohälsan idag och boka in tid för inskrivning, kub m.m. Spännande och otroligt och ofattbart!!!!

• lillaskräp
    KnytetsMamma skrev 2014-05-30 12:05:06 följande:

Jag är mest nojig över att jag inte har några symtom alls inget ont i brösten, ingen molvärk i.magen, inget illamående....svårt då att tro på att man faktiskt är gravid. Ska ringa kvinnohälsan idag och boka in tid för inskrivning, kub m.m. Spännande och otroligt och ofattbart!!!!

Jag känner samma sak, dvs nästan ingenting. Ytterst lite molvärk, ömma bröst och lite illamående från och till.
  • KnytetsMamma

Man kanske ska vara glad att man inte känner något, det lär ju komma förr eller senare....

lillaskräp skrev 2014-05-30 12:46:41 följande:
    Jag känner samma sak, dvs nästan ingenting. Ytterst lite molvärk, ömma bröst och lite illamående från och till.

• 3oyo

Det är lite irriterande att känna som om man stått upp och ner i ogräslandet en hel dag. Värk i ryggen och i magen som om mensen kommer när som med dunder och brak. Men det är ju av en väldigt bra anledning.

Svar på tråden BF Februari 2015