BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
ja har också ätt svaga test med clearblue fortfarande fast jag är på bim idag eller imorgon.... känner mig lite orolig måste jag säga, minns inte hur de var med dottern, när de vart starkare o så
Busters tjej: har du fått plussa så är du gravid oavsett hur starkt el svagt sträcket är
Hej alla, hoppar in här me! Fick ett positivt test i tisdag så bf 2 feb väntar tredje barnet syskonen födda 09 och 11. Känns helt fantastiskt och spännande men samtidigt läskigt. Nu hoppas vi bara att allt går bra och att man orkar och hinner med 3barn. Mår än så länge toppen!
Jag är mest nojig över att jag inte har några symtom alls inget ont i brösten, ingen molvärk i.magen, inget illamående....svårt då att tro på att man faktiskt är gravid. Ska ringa kvinnohälsan idag och boka in tid för inskrivning, kub m.m. Spännande och otroligt och ofattbart!!!!
Jag är mest nojig över att jag inte har några symtom alls inget ont i brösten, ingen molvärk i.magen, inget illamående....svårt då att tro på att man faktiskt är gravid. Ska ringa kvinnohälsan idag och boka in tid för inskrivning, kub m.m. Spännande och otroligt och ofattbart!!!!
Man kanske ska vara glad att man inte känner något, det lär ju komma förr eller senare....
Det är lite irriterande att känna som om man stått upp och ner i ogräslandet en hel dag. Värk i ryggen och i magen som om mensen kommer när som med dunder och brak. Men det är ju av en väldigt bra anledning.