• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Jenny8686
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-31 20:24:53 följande:
    Har ni bokat in nån tid hos BM ännu?

Nej inte än, har du gjort det? Jag har börjat äta acos vitaminer för gravida.
  • tomsfru

tjohoo! nu är jag till sist inne i vecka 5 (4+0) känns lite bättre på nåt sätt

• Förhoppningsvis
    Jenny8686 skrev 2014-05-31 23:34:25 följande:

Nej inte än, har du gjort det? Jag har börjat äta acos vitaminer för gravida.
    Ja, jag tänkte som KnytetsMamma att det snart är semester. Och så är det skönt att ha något att se fram emot, spännande! Längtar!
  • KnytetsMamma

Jag har ätit en kur pergotime vid denna graviditet och imorgon bitti har jag telefontid med läkaren som skrivit ut tabletterna till mig. Funderar på att fråga om att få ett vul hos henne innan kub-testet i vecka 12 bara för att få se tidigare att det faktiskt finns något där inne. Har ju inga symptom alls och det oroar mig lite, vill veta så allt är bra där inne. Någon som har erfarenhet av vul tidigt? Vet någon ifall det är skadligt för fostret?

• Jenny8686
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-31 23:55:27 följande:
    Ja, jag tänkte som KnytetsMamma att det snart är semester. Och så är det skönt att ha något att se fram emot, spännande! Längtar!

Ja, jag ska inte ringa denna veckan som kommer utan nästan nästa tänkte jag.
  • lillaskräp
    Jenny8686 skrev 2014-05-31 23:33:41 följande:

Jag håller tummarna att det håller sig kvar! Hoppas hoppas!
    Fick 3+ idag. Det är dyrt att vara testberoende, men nu finns det nog ingen anledning att testa mer.

Njut av en solig söndag alla gravidisar :)
  • lillaskräp
    Stephi skrev 2014-05-31 09:48:10 följande:

Hejhej! Hoppar in här! Ska ta första testet imorgon! Spännande! hoppas hoppas!

Hur har det gått för dig? Hoppas på plus :)
  • TheElfa

Måste ju säga att efter man gjort detta testet så känns det liksom mer..."äkta"....Ska ringa BM i veckan så vi kan hinna med Kub innan hösten :)
  • BustersTjej
    TheElfa skrev 2014-06-01 14:32:37 följande:
    Hur mår ni tjejer?
    Inget illamående thank god haha. Men väääldigt ömma bröstvårtor och lite småhugg och ilningar i magen. Hur mår du?
Svar på tråden BF Februari 2015