BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
hej,
hoppar in här för längtar så mkt efter ett plus!
antingen är jag 1 dag över bim eller 2 dagar innan, enligt min app det senaste alternativet men jag fick mens 1 maj förra gången.. vet inte vilket som är korrekt! men men..
har varit helt torr nertill men nu fått lite vita, glansiga flytningar, är det nåt nån känner igen som har plussat? är orolig att det ändå kan va mens på g :(
har fått pangtuttar, halsbränna, helt glömsk, gråter för det mesta och svettas/fryser om vartannat!
kram på er och grattis till Pluss! 
hej,
hoppar in här för längtar så mkt efter ett plus!
antingen är jag 1 dag över bim eller 2 dagar innan, enligt min app det senaste alternativet men jag fick mens 1 maj förra gången.. vet inte vilket som är korrekt! men men..
har varit helt torr nertill men nu fått lite vita, glansiga flytningar, är det nåt nån känner igen som har plussat? är orolig att det ändå kan va mens på g :(
har fått pangtuttar, halsbränna, helt glömsk, gråter för det mesta och svettas/fryser om vartannat!
kram på er och grattis till Pluss! 
Jag har nu ringt och bokat tid hos en midwife och det ar I vecka 8, sa den 18de juni har jag mitt forsta besok men jag vet inte vad jag ska forvanta mig. Ar det bara en vanlig halsocheck tror ni?