• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • KnytetsMamma

Jag har inte mycket symptom mer än tröttheten...med en snart 2-årig dotter finns liksom ingen möjlighet till vila under dagen utan får lägga mig kl.21 istället för att sen väckas av dottern innan kl.5 *gääääsp*.

Är orolig att jag inte är gravid eftersom jag inte känner något mer än tröttheten så tog ett test till i morse, tror nog att jag är gravid om man jämför med tisdag förra veckan :)

Tisdag 27/5

Idag måndag 2/6

• 3oyo
    KnytetsMamma skrev 2014-06-02 07:17:20 följande:
    Jag har inte mycket symptom mer än tröttheten...med en snart 2-årig dotter finns liksom ingen möjlighet till vila under dagen utan får lägga mig kl.21 istället för att sen väckas av dottern innan kl.5 *gääääsp*.

Är orolig att jag inte är gravid eftersom jag inte känner något mer än tröttheten så tog ett test till i morse, tror nog att jag är gravid om man jämför med tisdag förra veckan :)

Tisdag 27/5Idag måndag 2/6

Mina är exakt lika från tisdag till idag. Idag gjorde jag sista testet! Nu är vi gravida, eller hur?
  • nox

Har precis plussat med cb digital. Har försökt i ca 6 månader och började käka borago vid sista mensen och det tog sig :) v. 4 enligt appen. BF blir i februari 2015.

• BustersTjej
    Jenny8686 skrev 2014-06-02 08:15:41 följande:
    Nån mer än jag som har räknat ut bf? Jag fick måndag den 9/2
    Jag tror jag har den 1a Februari Om allt stammer men det vet man ju aldrig haha. Ar iaf i vecka 6 nu.
  • Stephi

andra gången som clearblue testet inte fungerade alls… 
    beställde nyss 20st på testlagret

• BustersTjej
    Stephi skrev 2014-06-02 10:10:12 följande:
    andra gången som clearblue testet inte fungerade alls 
    pa vilket satt funkade det inte? (ursakta texten, sitter pa jobbet I England)
  • nox
    Stephi skrev 2014-06-02 10:10:12 följande:
    andra gången som clearblue testet inte fungerade alls? 

Alltså. Jag testade minus med cb digital en dag innan BIM. Trodde det var kört och väntade in mensen som aldrig kom. Idag BIM+1 fick jag ett fint "gravid" i rutan.
  • BustersTjej
    nox skrev 2014-06-02 10:21:09 följande:

Alltså. Jag testade minus med cb digital en dag innan BIM. Trodde det var kört och väntade in mensen som aldrig kom. Idag BIM+1 fick jag ett fint "gravid" i rutan.
    Ja
  • BustersTjej

BustersTjej skrev 2014-06-02 10:25:41 följande:
    Ja
    DEt var inte meningar att bara skicka ett ja haha. Men det maste val betyda att du ar gravid?! Du kanske inte hade tillrackligt hog HCG niva innan. Tar du ett till om nagra dagar sa ska du se att det star gravid da med! 
Svar på tråden BF Februari 2015