BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Den blåa kontrollstrecket kom inte alls. Gjorde som jag alltid gjort när jag testade mig.
Så det var lite konstigt.
Håller med om att det är lite för tidigt att testa BIM-4 men när jag va gravid med min dotter så fick jag nämligen ett superskarpt + då och det var ungefär i BIM-4 den gången. Men än har jag inte fått mensen så jag hoppas :)
Grattis till alla med plus! :D Helt underbart är det!
Hej!
Första barnet och BF 2/2 2015. Jävligt nervös. Rädd.
Mår väldigt väldigt illa redan. Någon som har bra tips? Äter åksjuketabletter och vitamin B6 1 mg, men kräks ändå som en magsjuk. Härligt att hitta denna 'familjeliv' sida. Kanske kan finna lite pepp i allt det kämpiga.
Kram.
Hej!
Första barnet och BF 2/2 2015. Jävligt nervös. Rädd.
Mår väldigt väldigt illa redan. Någon som har bra tips? Äter åksjuketabletter och vitamin B6 1 mg, men kräks ändå som en magsjuk. Härligt att hitta denna 'familjeliv' sida. Kanske kan finna lite pepp i allt det kämpiga.
Kram.
Cookie Råkade se detta, är ej gravid. Än Men varit. Å jag var sjukskriven större delen av grav i olika omfattning, mestadels pga illamående. Ring å be att få Lergigan Comp utskrivet! Hoppas d räcker för dig vännen Måste vara Comp, annars blir du toktrött. Trött e man ju ändå. Småät kex. Postafen på Apoteket är receptfritt medan du väntar på Lergigan. Man blir tröööött av d dock.
Här är ännu en som precis fått ett positivt besked av stickan. Slutade med preventivmedel för två månader sedan lite drygt och har haft en cykel på 20 dagar och en annan på 24 dagar varpå jag är lite osäker på exakt BF. Under februari blir det dock :).
Började få molvärk i fredags och illamåendet kom på allvar igår (lite även söndag) men räknar man med 28 dagars cykel så har jag BIM på fredag. Testade med digitalt igår och det var ingen tvekan.. Kändes som om symptomen kom väldigt tidigt så jag misstänker att cykeln ligger runt 20-24 dagar istället.
Hej tjejer,
Jag hoppar in här. Efter sex långa månader plussade vi äntligen i fredags.
BF 2 februari 2015. Har vi någon lista man kan fylla på?