• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • nox
    Imsdal skrev 2014-06-02 13:17:31 följande:
    hej!! åh va gulligt av dig! testade nu på lunchen men var blankt minus :( blev lite ledsen.. hoppas det är för tidigt att testa!??

vad gör dom kapslarna?:) låter spännande! 
    Borago ä kallpressad gurkörsolja som ska göra att slemhinnan i livmodern blir tjockare och ägget då fäster lättare :) den jag köpte heter bara "borago" och innehåller också gla, jamsrot, lecitin och vitamin E. Man tar 2 om dagen från mensens första dag  till BIM. Jag försökte bli gravid i ca 6 månader utan resultat, och när jag testade borago första gången nu i maj så blev jag gravid direkt så det känns ju lite som att det va tack vare boragon!
    finns att köpa i hälsokostbutiker. :)
  • Imsdal
    nox skrev 2014-06-02 13:29:24 följande:
    Borago ä kallpressad gurkörsolja som ska göra att slemhinnan i livmodern blir tjockare och ägget då fäster lättare :) den jag köpte heter bara "borago" och innehåller också gla, jamsrot, lecitin och vitamin E. Man tar 2 om dagen från mensens första dag  till BIM. Jag försökte bli gravid i ca 6 månader utan resultat, och när jag testade borago första gången nu i maj så blev jag gravid direkt så det känns ju lite som att det va tack vare boragon!
    finns att köpa i hälsokostbutiker. :)
    låter ju hur fantastiskt som helst! GRATTIS!! är det denna???? www.vitaminvaruhuset.se/borago-1150-mg-72-kapslar
  • Carrols

Jag/vi har fått bf fredag 6/2

Jenny8686 skrev 2014-06-02 08:15:41 följande:
    Nån mer än jag som har räknat ut bf? Jag fick måndag den 9/2

• TheElfa

Sedärja...ser att ni alla verkar ha en del typiska symptom....
    Jag själv är oxå väldigt trött och mina bröst vill jag gärna typ gömma undan eller nåt. Men inget illamående än så länge. Tack och lov. Känner av lite i ländryggen med. Man annars mår jag bra. Solig

• Blåblomman
    Jenny8686 skrev 2014-06-02 08:15:41 följande:
    Nån mer än jag som har räknat ut bf? Jag fick måndag den 9/2

Jag fick 5/2.
  • erudike

Vet inte va som gjorde att de fastna till sist :) två år sen missfallet ätit pergotime nästan ett år käkat e-vitamin folsyra och min man c-vitamin och folsyra skall tydligen ge rörligare spermier och tjock slämhinna på mig men vet inte vad som hjälpte bara glad att de tagit känner mig väldigt välsingnad :)

ge mig sinnesro att aceptera se ja inte kan förändra, mod att förändra de ja kan,och förstånd att inse skillnaden.
  • nox
    Blåblomman skrev 2014-06-02 15:33:07 följande:
    Jag fick 5/2.

Jag fick 12/2 :)
  • 3oyo
    Blåblomman skrev 2014-06-02 15:33:07 följande:
    Jag fick 5/2.

Jag fick också 5/2!

Jag mår så djävulskt dåligt. Har varit tokförkyld i helgen med halsont och nu känns det som om jag har feber fast jag inte har det. Eller så är det på väg. Men jag har så otroligt svårt att vara hemma från jobbet. Det är så mycket nu och idag sa en jättestressad kollega att jag behöver göra det här imorgon, ok sa vi. det innebär att om jag inte kommer så kan hon inte göra det och blir mera stressad. Samtidigt så är det jobbet som smittat mig, surt. Förkylning och nygravid är ingen hit.
Svar på tråden BF Februari 2015