• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • erudike

Har efter 4,5 årsförsök och ett sent missfall har jag änligen fått ett plus är så saligt lycklig finns inga ord :)

ge mig sinnesro att aceptera se ja inte kan förändra, mod att förändra de ja kan,och förstånd att inse skillnaden.
  • Förhoppningsvis
    erudike skrev 2014-05-31 00:04:11 följande:
    Har efter 4,5 årsförsök och ett sent missfall har jag änligen fått ett plus är så saligt lycklig finns inga ord :)
    Åh så himla fint! Grattis!
  • Mammis2011och2015

Åh jag är så nojig! Såhär var jag inte alls med första! Är orolig för missfall! Kanske bara för att jag ska hålla det enligt för sambon i två veckor till och rär rädd att jag skall behöva berätta typ "jag var gravid, men inte nu längre" :/

Just i detta nu har jag dessutom värsta molvärken. Men det känns för tidigt! Är ju bara i vecka 5isch! Är det ett missfall! Äh, sluta noja nu vill jag säga åt mig själv men detta året jag jobbat på förlossningen har helt klart gjort mig mer införstådd i hur mkt som KAN gp fel

• Peaches82

Jag testade positivt i måndags med clearblue digital och då stod det 1-2 veckor, igår testade jag igen och då stod det 2-3 veckor. Det måste väl vara ett tecken? Med tanke på att hcg måste stigit då😊 Är också väldigt rädd för missfall..

• 3oyo
    Mammis2011och2015 skrev 2014-05-31 01:35:05 följande:

Åh jag är så nojig! Såhär var jag inte alls med första! Är orolig för missfall! Kanske bara för att jag ska hålla det enligt för sambon i två veckor till och rär rädd att jag skall behöva berätta typ "jag var gravid, men inte nu längre" :/

Just i detta nu har jag dessutom värsta molvärken. Men det känns för tidigt! Är ju bara i vecka 5isch! Är det ett missfall! Äh, sluta noja nu vill jag säga åt mig själv men detta året jag jobbat på förlossningen har helt klart gjort mig mer införstådd i hur mkt som KAN gp fel

Det är jobbigt att fundera på hur det ska sluta, man blir ju knäpp tillslut.

Här är det jag som är överlycklig och blickar framåt sambon är lite lågmäld och tar inte ut något i förskott. Var faktiskt tvungen att fråga om han blev glad. Vi har ju ändå försökt i 8 månader ca. Men han var glad, lite problem att visa känslorna bara.
  • Jenny8686

Hej hej nu hoppar jag in här! Bilden visar bim-3. Jag är 27 år och och min sambo 29år vi försöker med första barnet. Är orolig för missfall då jag hade missfall i april. Slutade med cerazette i början av feb. :)
  • PB82
    Mammis2011och2015 skrev 2014-05-31 01:35:05 följande:

Jag fick hemsk molvärk i samband med nidblödningen på ÄL+6 och sen fortsatte det...så det är nog ingen fara! Det fick jag inte med första barnet förrän betydligt senare så det är nog olika. Lilla livmodern som växer bara - vilket ju är positivt! :)
  • 3oyo

Jag har också jättemycket molvärk. I ryggen är den hemsk, det känns som om jag rensat ogräs dubbelvikt i flera dagar.

• BustersTjej

Förlåt att jag stör er med alla mina inlägg. :) testade med Clearblue idag och fick pregnant 2-3 och det stämmer med mina uträkningar så nu vågar jag vara glad och ska sluta bombadera er med min oro haha :)

Svar på tråden BF Februari 2015