BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Har efter 4,5 årsförsök och ett sent missfall har jag änligen fått ett plus är så saligt lycklig finns inga ord :)
Åh jag är så nojig! Såhär var jag inte alls med första! Är orolig för missfall! Kanske bara för att jag ska hålla det enligt för sambon i två veckor till och rär rädd att jag skall behöva berätta typ "jag var gravid, men inte nu längre" :/
Just i detta nu har jag dessutom värsta molvärken. Men det känns för tidigt! Är ju bara i vecka 5isch! Är det ett missfall! Äh, sluta noja nu vill jag säga åt mig själv men detta året jag jobbat på förlossningen har helt klart gjort mig mer införstådd i hur mkt som KAN gp fel
Jag testade positivt i måndags med clearblue digital och då stod det 1-2 veckor, igår testade jag igen och då stod det 2-3 veckor. Det måste väl vara ett tecken? Med tanke på att hcg måste stigit då😊 Är också väldigt rädd för missfall..
Åh jag är så nojig! Såhär var jag inte alls med första! Är orolig för missfall! Kanske bara för att jag ska hålla det enligt för sambon i två veckor till och rär rädd att jag skall behöva berätta typ "jag var gravid, men inte nu längre" :/
Just i detta nu har jag dessutom värsta molvärken. Men det känns för tidigt! Är ju bara i vecka 5isch! Är det ett missfall! Äh, sluta noja nu vill jag säga åt mig själv men detta året jag jobbat på förlossningen har helt klart gjort mig mer införstådd i hur mkt som KAN gp fel
Så här ser mina test ut från veckan. Bim igår. 

Jag har också jättemycket molvärk. I ryggen är den hemsk, det känns som om jag rensat ogräs dubbelvikt i flera dagar.
Förlåt att jag stör er med alla mina inlägg. :) testade med Clearblue idag och fick pregnant 2-3 och det stämmer med mina uträkningar så nu vågar jag vara glad och ska sluta bombadera er med min oro haha :)