BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden

Detta är mina test jag tagit. och korten e tagna när det gått ungefär lika lång tid. Den översta är från igår kväll och den andra från imorse
Hej alla! Jag är lite osäker på när bf är då jag inte vet på dagen när senaste mensen var mer än att det var i slutet av april. Jag plussade i måndags hur som helst och borde ha bf i månadsskiftet januari/februari. Helt oplanerat var det men väldigt välkommet
Det är vårt första gemensamma barn men vi har var sitt sen tidigare..

Detta är mina test jag tagit. och korten e tagna när det gått ungefär lika lång tid. Den översta är från igår kväll och den andra från imorse
BustersTjej: Det finns ju inga garantier för någon av oss men just nu är det ju ett streck så du är högst troligen gravid. Så många graviditetstrådar som man läst...ojoj...och många som inte plussar alls förrän 6-8 veckan och jämfört med det ligger du verkligen i lä! :) Har du dessutom inte börjat blöda så är ju sannolikheten stor att pyret gror där inne. Jag har BIM på söndag och får se hur starkt eller svagt det blir..,
BustersTjej: Det finns ju inga garantier för någon av oss men just nu är det ju ett streck så du är högst troligen gravid. Så många graviditetstrådar som man läst...ojoj...och många som inte plussar alls förrän 6-8 veckan och jämfört med det ligger du verkligen i lä! :) Har du dessutom inte börjat blöda så är ju sannolikheten stor att pyret gror där inne. Jag har BIM på söndag och får se hur starkt eller svagt det blir..,
Hej! Jag hoppar in här jag med då min mens är oregelbunden och jag inte riktigt vet när pyret är beräknat. Hoppas det är ok! Men i slutet av januari eller början av februari mest troligt. :)