BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Jag har mest lite molvärk, värst är det kväll och tidig morgon. Annars inga andra symptom. Det kom lite lite blod igår vid ett toabesök men inget mer sen dess och test visar att jag fortfarande är gravid.
För mig har tuttarna blivit lite mindre ömma och jag är inte så jättetrött. Men har mycket molvärk mest i ryggen men även i magen.
Men senaste två dagarna har jag haft halsbränna. Det har jag inte haft förrän senare med båda de andra. Värst av allt är att igår kväll när jag gick och la mig så värkte det och strålade i höfterna så jag var tvungen att ta en alvedon för att kunna sova. Idag högg det i blygdbenet ett par gånger. Jag är rädd för att det kan vara början till foglossning. Med ettan började det vid v 25 men klarade att jobba till fp v 32 men jag hade så ont så jag grät på jobbet när ingen såg (förskollärare). Men med tvåan började det i v 15 och jag var sjukskriven halvtid från v 20.
Tänk om det är fogarna som spökar redan i v5, VILL INTE DET!
Om det är fogarna så kan det bidra till all molvärk jag känner i ryggen.
Mår toppen men brösten oj jisses kan inte sova på magen längre för de bli klämda och värker :) trodde ja skulle få sova på mage en stund till än haha
Jag är gärna med här, har varit inne och läst i flera månader men inte varit mer aktiv än så. Jag plussade i måndags, bf 2 feb :) första barnet, 23år. Mår lite illa och är lite rapig, molvärk hela tiden men särskilt nätter gör det ont som tusan.
gärna med:).
plussade i förrgår; vecka 4 nu. går in i vecka 5 på tisdag.
bf i februari:)
ömma bröst från o till.
hungrig hela tiden
Ömma bröst, lite morgonillamående och nu har tröttheten slagit till ordentligt. De senaste dagarna har jag ju haft ledigt och kunnat ta en tupplur mitt på dagen, men imorgon är det slit till klockan 17 som gäller. Hur ska man orka?