BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
www.familjeliv.se/forum/thread/74056461-nya-bf-februari-2015
Sadarja!! Nu far alla skriva igen antingen har eller pa den nya nar dom har BF och om det ar flicka, pojke eller varldens basta overraskning sa satter jag ihop en lista!
Nu har jag skrivit. Skriv ni andra också! ????????????????
NYA TRÅDEN för er som inte skrollar uppåt
Välkomna!
Vill bara tipsa er som inte har handlat vagn och babyskydd till bilen ännu om Babyproffsens erbjudande. Om man köper en vagn hos dem (över 6000 kr) så får man köpa MaxiCosi CabrioFix inkl bas för 1749 kr (dvs halva priset)
Sitter och kikar på spjälsäng och madrass på IKEA:s hemsida. Vi köpte en tunnare madrass för ett tag sedan från Hästens (ca 2,5 cm tjock). Vår tanke var att komplettera denna med en vanlig spjälsängsmadrass, men jag börjar tänka om detta blir dumt för då kanske det blir så tätt med två madrasser att dessa inte kan andas ordentligt!??
Hästens är förvisso ett bra märke men två madrasser (även fast den ena är tunn) kanske gör att det blir väldigt instängt och varmt istället? Ska man endast satsa på en vanlig lite tjockare madrass + madrasskydd?
Vad tror ni?
Idag har jag handlat dom första riktiga plaggen till prinsessan <3 (förutom strumpor och mössor)!
Nu har sambon gett mig köpstopp :P haha
Gå över till våran nya tråd tjejer... Skriv i nya tråden.
Jag har en liten fråga. Kan man byta barnmorskemottagning under graviditeten? Jag är i vecka 21 och skulle vilja byta till den mottagning där jag vill ha förlossningen men är osäker på om man får och hur man går tillväga. Någon som vet? :)
Hejsan. Mitt namn är Malin, och jag väntar andra barnet beräknat den 8 februari. Väntar en liten tös, har sen innan min dotter på 4 år. Så är just nu i vecka 22 - 21+4.
Hej Malin hoppa in i våran nya tråd
Nu finns det en Facebook grupp för stockholmsmammor, skicka ett meddelande till mig om ni är intresserade! :)