• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Marlar

Plussat idag, första barnet och så många tankar. Glad men nervös!:)

• acea

Hej, jag hänger med på:) plussade idag med BF 1 feb. Andra barnet. Har sedan tidigare en son som blir två år nästa vecka :)

• BustersTjej

Jag vågar knappt skriva här. Fick ett positivt idag och jag vet inte vad jag ska gör nu haha. Är så himla rädd för att nått ska gå fel. Detta är första barnet för mig och pojkvännen och det gick på andra försöket vilket känns lite för bra för att vara sant. Men stort grattis till alla er som fått positivt :):)

• 3oyo

Så roligt att det trillar in flera! Grattis till alla plus!

• lyckligalisa

Jag plussade i måndags (26/5), fast vet inte riktigt vilken vecka jag är i än. Slutade med p-piller i april då jag inte riktigt tålde dem, fick ingen mens i maj så jag började ju misstänkte att jag var gravid, så testade för 2 veckor sedan men det visade negativt. Tänkte att det handlade om att jag slutat med p-piller och att resten bara var inbillning. Fast känslan var kvar och ingen mens hade kommit, så i måndags testade jag och ett plus dök upp direkt i rutan :) Var inte direkt planerat, men både jag och min pojkvän vill ha barn, så vi är överlyckliga :)

• BustersTjej

Så mysigt med alla bebisar som kommer poppa ut i februari :)

Jag har en liten snabb fråga,
    Jag ska på arbetsintervju idag och eftersom jag fick reda på att jag e gravid i går, måste jag berätta det för arbetsgivaren?
    Ska på intervju på McDonalds för ett deltidsjobb (har redan ett heltidsjobb). Så det kommer ju bli en jävlans massa jobb framöver om jag får jobbet på Mcdonalds.
    Men måste jag berätta idag?

• Liu01

Fick ett plus igår 28/5, och är i v 5 nu. BF runt 1 februari! 

Busters tjej: berätta inte om graviditeten om du är osäker. Finns ingen anledning. En sak i taget! Lycka till.

• 3oyo
    BustersTjej skrev 2014-05-29 07:42:49 följande:

Så mysigt med alla bebisar som kommer poppa ut i februari :)

Jag har en liten snabb fråga,
    Jag ska på arbetsintervju idag och eftersom jag fick reda på att jag e gravid i går, måste jag berätta det för arbetsgivaren?
    Ska på intervju på McDonalds för ett deltidsjobb (har redan ett heltidsjobb). Så det kommer ju bli en jävlans massa jobb framöver om jag får jobbet på Mcdonalds.
    Men måste jag berätta idag?

Nej, det skulle jag inte göra, du ska inte särbehandlas för att du är gravid, man är skyldig att berätta i sjunde månaden tror jag.
  • 3oyo

Nyss kom katten in med sitt första byte, en fågel. När jag kastade bort katten råkade jag lyfta henne för nära mitt ben och en klo rev mig lite på benet, bara några mm men det gick igenom huden och kom lite blod. Är det något jag behöver vara orolig över nu när jag är nygravid?

• Idefixx

Hej alla :) får jag med hoppa in här :) plussade nu på morgonen. Beräknad bf 3 feb :D

Har ett barn sen innan född -11 :)

Svar på tråden BF Februari 2015