• 3oyo

BF Februari 2015

Jag vet inte vad jag ska tro bim-3 flera gravsymptom och detta på Stickan

• 3oyo

Om jag nu är gravid så har jag enligt äl (gjorde test så är säker på datum) och fl:s app bf 7 feb och är i v 4(3.3) så hon kanske har bf runt den 1 feb.

• 3oyo
    PB82 skrev 2014-05-27 22:04:28 följande:

Plussade också idag på BIM-5! Har haft symptom väldigt tidigt och nidblödning på ÄL+6. Visste eg. att det fanns ett litet barr i magen men jag försökte plussa redan på ÄL+11 och många tester har det blivit... Streck svaga som spökstreck och olika tester -Preg, Rfsu TT...men Clearblue kan man lita på! Starkt plus i morse! Borde bara testat med Cb! Rfsu var klart sämst alla kategorier. Testade starkare med Preg på ÄL+11 (svaaagt) än Rfsu på ÄL+12 (helt blankt). BF 5-6 februari (3 sett till att min ÄL är väldigt tidig). Eg. runt 26 januari eftersom jag snittar. Nummer två nu, riktigt spännande!

Grattis!

Jag testade med ebaystickor, tre st i söndags äl+9 där kunde jag aaaaana nåt svagt. Idag bim-3 testade jag med sticka från billigatester där blev det starkare och lättare att se när Stickan är bredare.

Jag väntar förhoppningsvis no 3 har tidigare en 07 & 09 båda är "akutsnittade" så en ev trea blir planerat snitt så förmodligen slutet av jan även här.
  • 3oyo

Jo, vägen till de två små trollen var inte lätt. Men jag är sugen på en till, en sladdis. Hoppas nu innerligt att den stannar kvar.

• 3oyo

Det är 2 år o 5 mån mellan mina tjejer. Just nu gör de inget annat än att bråka med varandra tyvärr, men jag hoppas det blir bättre framöver. Det går som upp och ner hur sams de är. Men de kan ha väldigt roligt också.

• 3oyo
    mcmf skrev 2014-05-28 20:00:59 följande:

Jag är gärna med 4+1 bf 2/2. Om de nu stämmer. Har dålig koll. Kan verkligen inte komma ihåg när jag hade senaste mensen. Har suttit o vridit o vänt på kalendern och försökt  komma på när jag hade de. Slutade med att jag fick gå in på bankens hemsida o kolla när jag var på apoteket sist. Dagen efter pillret ville inte fungera som de skulle. Men visst är vi glada för de ändå haha:)

Oups, där ser man. Det här pyret vill hänga kvar helt enkelt! Grattis!
  • 3oyo

Så roligt att det trillar in flera! Grattis till alla plus!

• 3oyo
    BustersTjej skrev 2014-05-29 07:42:49 följande:

Så mysigt med alla bebisar som kommer poppa ut i februari :)

Jag har en liten snabb fråga,
    Jag ska på arbetsintervju idag och eftersom jag fick reda på att jag e gravid i går, måste jag berätta det för arbetsgivaren?
    Ska på intervju på McDonalds för ett deltidsjobb (har redan ett heltidsjobb). Så det kommer ju bli en jävlans massa jobb framöver om jag får jobbet på Mcdonalds.
    Men måste jag berätta idag?

Nej, det skulle jag inte göra, du ska inte särbehandlas för att du är gravid, man är skyldig att berätta i sjunde månaden tror jag.
  • 3oyo

Nyss kom katten in med sitt första byte, en fågel. När jag kastade bort katten råkade jag lyfta henne för nära mitt ben och en klo rev mig lite på benet, bara några mm men det gick igenom huden och kom lite blod. Är det något jag behöver vara orolig över nu när jag är nygravid?

Svar på tråden BF Februari 2015