Inlägg från: BustersTjej |Visa alla inlägg
  • BustersTjej

BF Februari 2015

Jag vågar knappt skriva här. Fick ett positivt idag och jag vet inte vad jag ska gör nu haha. Är så himla rädd för att nått ska gå fel. Detta är första barnet för mig och pojkvännen och det gick på andra försöket vilket känns lite för bra för att vara sant. Men stort grattis till alla er som fått positivt :):)

• BustersTjej

Så mysigt med alla bebisar som kommer poppa ut i februari :)

Jag har en liten snabb fråga,
    Jag ska på arbetsintervju idag och eftersom jag fick reda på att jag e gravid i går, måste jag berätta det för arbetsgivaren?
    Ska på intervju på McDonalds för ett deltidsjobb (har redan ett heltidsjobb). Så det kommer ju bli en jävlans massa jobb framöver om jag får jobbet på Mcdonalds.
    Men måste jag berätta idag?

• BustersTjej

Här i England behöver man inte berätta förens 15 veckor innan bf har jag för mig. Så jag får väl hålla det inom mig ett pst månader och hoppas att jag inte mår allt för illa under den tiden. Det det jag oroar mig mest för tror jag haha

• BustersTjej
    3oyo skrev 2014-05-29 08:48:36 följande:
    Ja i England är det säkert andra regler. Men börjar du må jättelika får du väl berätta då.

Ja jag får la göra det eller bara hålla det inne haha . På mitt heltidsjobb ska jag dock berätta lite tidigare om ifall något skulle hända.
  • BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-29 19:06:06 följande:
    Jag mår illa och känner som träningsvärk imagen fast jag inte tränat och brösten
    Jag har med träningsvärk i magen. under naveln och ner. Va inte säker på att man skulle känna så men det ska man kanske haha
  • BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-29 21:19:16 följande:

Det gör jag med och det gjorde jag sist med :)
    Vilket lugnande svar :)

Hur långt gången e du?
  • BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-29 21:38:15 följande:
    Stämmer mina uträkningar och den på sidan här så har jag bf runt 1/2 ni då?
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg

Enligt min app och familjelivs uträknare har jag med bf den första feb :)
  • BustersTjej

Tog ett nytt test precis nyss och det är exakt lika svagt som det första jag tog i förrgår. Bör jag oroa mig?

• BustersTjej
    tomsfru skrev 2014-05-30 07:40:42 följande:
    ja har också ätt svaga test med clearblue fortfarande fast jag är på bim idag eller imorgon.... känner mig lite orolig måste jag säga, minns inte hur de var med dottern, när de vart starkare o så
    Jag funderar på att köpa ett CB och testa på söndag eller nått för då tycker jag ju att det borde blivit starkare, men smålänning som man är så tycker jag att det är rätt dyrt haha. Men det kanske är säkrare än de billiga testerna jag har använt nu.
  • BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-30 09:19:54 följande:
    Busters tjej: har du fått plussa så är du gravid oavsett hur starkt el svagt sträcket är
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg

Så det gör inget om det inte blivit starkare?
Svar på tråden BF Februari 2015