BF Februari 2015
Jag hänger gärna på här med!
BF 1 Februari med första barnet.
Jag hänger gärna på här med!
BF 1 Februari med första barnet.
Jag är mest nojig över att jag inte har några symtom alls inget ont i brösten, ingen molvärk i.magen, inget illamående....svårt då att tro på att man faktiskt är gravid. Ska ringa kvinnohälsan idag och boka in tid för inskrivning, kub m.m. Spännande och otroligt och ofattbart!!!!
Jag vågar verkligen inte hoppas än. Nån mer som känner så? Jag har nu gjort 3 tester, alla har varit positiva men alla svaga positiva. Jag tycker ju ändå att det skulle vara lite starkare nu. Man ser alla andras testar som stegrar fint men mina håller sig på en och samma styrka.
Detta är mina test jag tagit. och korten e tagna när det gått ungefär lika lång tid. Den översta är från igår kväll och den andra från imorse
Har en riktig orosdag idag :( Symtomen kommer och går och just nu känner jag mig väldigt ogravid..
Tog ett digitalt innan och fick 2-3. Vet inte varför jag blir besviken.. Är ju bara i v 4+5 så vet inte vad jag förväntade mig :/
Dessutom närmar jag mig dagen då jag började blöda förra gången..
:(
Hejhej! Hoppar in här! Ska ta första testet imorgon! Spännande! hoppas hoppas!
hej,
hoppar in här för längtar så mkt efter ett plus!
antingen är jag 1 dag över bim eller 2 dagar innan, enligt min app det senaste alternativet men jag fick mens 1 maj förra gången.. vet inte vilket som är korrekt! men men..
har varit helt torr nertill men nu fått lite vita, glansiga flytningar, är det nåt nån känner igen som har plussat? är orolig att det ändå kan va mens på g :(
har fått pangtuttar, halsbränna, helt glömsk, gråter för det mesta och svettas/fryser om vartannat!
kram på er och grattis till Pluss!
Grattis Lucys :) själv plussa jag 22 maj :) bf 2/2 nu i vecka 5+3. :) ja har inskrivning 10/7 med ultraljud :)