• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Jazza
    Svar på #200
    Du får nästan slå upp det på eniro... Kostar mellan 2-500
  • minimou

Cute Baby: Tack, o grattis själv!
    Ja, det är konstigt att det är så olika. Stället jag gick på förra gången fick jag göra vul i v. 10 då jag inte visste alls hur långt gången jag var, annars hade jag inte fått tror jag. Men på den här mvc som jag tänkt gå på nu, så börjar det alltid med att man får träffa en gynekolog. Båda är privata inom Stockholms lansting.

• Mammelutten

Välkommen monomi

··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Mammelutten
    zasata skrev 2009-02-13 20:25:41 följande:
    idag är jag 7+0 nu kan man se hjärta va?
    Vet inte... fostret är ju bara 5 veckor änFundersam Men jo, det kanske man kan?!

I mitt landsting (Värmland) har de blivit mycket mer restriktiva med vul nu, det är inte  tillräckliga skäl "bara" för att man är orolig om man vill ha ett vul, måste man ha läkarremiss... Jag fick i stort sett tjata mig till en remiss nu i december för att jag var orolig över mina få symtom, och då upptäcktes ju mitt MA... men nu när jag är gravid igen var det inga som helst problem att få till ett vul (har dock inte gjort det än), både läkaren som upptäckte MA, min bm och min gyn.läkare sa att det bara var att jag hörde av mig om det, så det kanske står i min journal nu när det gick att få en tid utan gnissel?!
    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Mållan 1

Jag ha vart så orolig över mina bruna flytningar... så idag tog ja ytterligare ett grav test... åh mitt pluss tecken e starkare!!

Nu känner ja mej mer hoppfull om att detta kommer gå bra... kolla på denna bild... så se ni den tydliga skillnaden!

www.familjeliv.se/hem/mallan_1/gallery/phplcr6cj.jpg

*känner mej hoppfull*
  • zasata

vad skönt.
    ååå jag vill göra ett vul så jag vet ordentligt.

Mållan 1 skrev 2009-02-13 21:19:40 följande:
    Jag ha vart så orolig över mina bruna flytningar... så idag tog ja ytterligare ett grav test... åh mitt pluss tecken e starkare!! Nu känner ja mej mer hoppfull om att detta kommer gå bra... kolla på denna bild... så se ni den tydliga skillnaden! www.familjeliv.se/hem/mallan_1/gallery/phplcr...
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?