• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Bellbox
    Gråter Det är inte kul just nu... Dr såg bara en hinnsäck eller att det motsvarade v. 4+ vilket ju inte stämmer med vare sig när jag plussade eller att jag borde vara i v.7 Gråter
    Blöder gör jag också så skickades hem med smärtlindrande och en återbesökstid den 26:e; 2 dagar innan Lillans 1-års dag  Gråter

Tack till alla som stöttat mig...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Jazza

Pixter: Stora kramar till dig! Sa de vad det innebär?

• Mammelutten
    Bellbox skrev 2009-02-12 12:26:28 följande:
     Det är inte kul just nu... Dr såg bara en hinnsäck eller att det motsvarade v. 4+ vilket ju inte stämmer med vare sig när jag plussade eller att jag borde vara i v.7 Blöder gör jag också så skickades hem med smärtlindrande och en återbesökstid den 26:e; 2 dagar innan Lillans 1-års dag  Tack till alla som stöttat mig...
    Neej... kram vännen!!
    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • Cute Baby
    LedsenPixter, stor tröstkram

Så tråkigt
  • minhalva

Pixter, stora kramar...vad jobbigt

• miaelund

Pixter, frågar som zasata, kan det inte vara så, att du är mindre gången då? Hoppas allt är bra och att det faktiskt är ett litet frö som växer där
    KRAMAR!!!!!!!!!!!!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
  • Themlan
    Bellbox skrev 2009-02-12 12:26:28 följande:
     Det är inte kul just nu... Dr såg bara en hinnsäck eller att det motsvarade v. 4+ vilket ju inte stämmer med vare sig när jag plussade eller att jag borde vara i v.7 Blöder gör jag också så skickades hem med smärtlindrande och en återbesökstid den 26:e; 2 dagar innan Lillans 1-års dag  Tack till alla som stöttat mig...
    Det finns hopp,jag har hört de som inte såg ngt i v.7 för att veckan därpå se det tickande hjärtat!

Själv växlar jag mellan hopp och förtvivlan,ena dan så tänker jag att det kanske finns hopp för oss,nästa dag så är det tvärtom.(Kommer lite gulbruna flytn.ibland)Har en uppsvullen mage som gör att jag ser ut att vara gravid i 6:e mån.På dagarna har jag nästan inga symtom,men på kvällen kommer svullnaden,ömma bröst m.m.Någon annan som känner igen det?
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?