• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Jazza

Håller tummarna för Pixter, att hon får se sin lilla knopp just nu.
    zasata: Ah, jag drömemr så, med..... tröttsamto ch energikrävande att oroa sig... VUL måndag...

• Jazza

zasata skrev 2009-02-12 09:05:10 följande:

kul med vul.
    Rimmar lite, såhär en torsdagmorgon
    Ja, det skall framförallt bli skönt att få titta in och se hur det står till--- jag känner mig så himla ogravid, jämfört med min förra grav, och blir orolig...
  • LillaG

Storstadmamma - Ja, släkten kan verkligen vara nyfikna ibland!

Men, vad alla ska göra vul?!! Jag har inte ringt till bm än.

• zasata
    Svar på #173
    ja man får ju passa på :p

jag känner mig med ogravid än sist. inna jag skulle ha mens förra gången fårgade folk mig om jag var gravid
  • LillaG

Klart man ska passa på! :D

Fast jag tror inte nån skulle vilja göra ett vul på mig för det...

• Jazza

zasata: Va? Är det sant? Då var du faaan gravid, haha

• zasata

ja det var helt sjukt. samma dag jag skulle ha mensen testade jag mig då jag mått så illa i ett pardar och min handledare åp praiktiken hade fårgat mig om jag var gravid, jag trodde bara jag mådde lite illa innan mens efter v 10 kunde jag inte ha mina kläder, jag grät för minsta lilla ja jag fick allt man kunde får tror jag.

Jazza skrev 2009-02-12 09:36:45 följande:
    zasata: Va? Är det sant? Då var du faaan gravid, haha
  • storstadsmamma

jag fick ett katastrofsnitt första gången och var väl inte helt nöjd med den upplevelsen så jag vill gärna snittas med en gång denna gången för att slippa hamna i samma situation. Sonen var dessutom väldigt stor 4.5 kg och dom säger ju att 2an ofta är ännu större och har man snittats en gång ska det tydligen vara riskfyllt att föda stora barn på vanligt sätt.

zasata skrev 2009-02-12 07:33:24 följande:
    storstadsmamma: släkten är värst varför skall du snittas, tvärtt om Sverige då. Nu har jag drömt 3 nätter i rad att jag får misfall och det bara blöder och blöder och är helt öm i magen efter en liten vilde i sängen som legat och sparkat på magen *aj*
  • zasata

oj vilken liten bebis

fast min ebba var stor med 3225gram men 3 veckor tidig..
    Men det gick så snabbt för mig sist så hoppas jag får vara inne när det sätter igång (om jag inte får misfall men jag väntar ju barn men vågar inte tänka fram för mycket..) men jag vill inte föda i bilen. och min förra gravidtet var så hemskt och äter antidepp nu efter den så hopaps jag får träffa psykolg tidigt denna gången och läkare som ger mig ny medicin, vill inte bli som sist då jag inte är frisk än..

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?