• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • miaelund
    Mållan 1 skrev 2009-02-10 07:44:05 följande:
    Igår hade ja en brun/röd flytning el blödning... inga mängder... men man bli ju nojjig!! Sen ska ja inte skrivas in förns 4/3 :S Hur ska ja orka vänta då min kropp gör så här??Så här va det inte då ja väntade Vilmer!! Skit nojjig nu!! :(
    men du, du kan väl alltid ringa o be om en undersökning pga de brunröda? Skulle jag nog överväga om jag var du för att slippa oron. Tror dock inte att vi behöver vara oroliga men man oroar ju sig direkt iafFundersam
  • Mållan 1

miaelund skrev 2009-02-10 07:48:15 följande:

men du, du kan väl alltid ringa o be om en undersökning pga de brunröda? Skulle jag nog överväga om jag var du för att slippa oron. Tror dock inte att vi behöver vara oroliga men man oroar ju sig direkt iaf
    Jo ja fundera på de... men just nu så e ja hemma me pojken för han ha legat å hostat större delen av natten, så varken han eller jag ha sovit speciellt bra :S
    Annars vänta jag.. åsså berätta jag för bm hur de ha varit så kan kanske hon bara kolla så allt stå rätt till! :)

För då ja ringde in för att få en tid till inskrivning, så berättade jag om min blödning innan ja testat mej... å hon reagera typ inte över det! De e nog vanligare än vi tro *ler*
  • Cute Baby

det är nog vanligt, men jag tror att oron är ju att det ska komma mer och sen få missfall

håller tummarna att allt är bra med beben

• Cute Baby
    Svar på #120

sammma här nu ska pojekn till dagis och jag ska säta mig o plugga eller kanske ta mig till skolan för där går det bättre, vad pluggar du till om man får fråga

• Jazza

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men faaan, vad det känns konstigt att jag inte mår illa, som jag gjorde med Elsa.....

• Jazza

och jag håller tummarna för er som är oroliga, det är säkert ingen fara

• Cute Baby

men det  är jo olika graviditet från graviditet,

ena dagen mår jag illa trött och ömma bröst  dagen efter  mår jag hur bra  som helst

så man ska inte gemföra denna graviditet med den förra..

• Jazza

Cute Baby: Tack, jag försöker verkligen intala mig det

• Bellbox
    Jazza skrev 2009-02-10 09:25:18 följande:
    Cute Baby: Tack, jag försöker verkligen intala mig det
    jag med
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • miaelund
    Cute Baby, Jag läser på distans en receptionistkurs jag hittade på komvux. Har både undersköterske- och ekonomiassistentkompetens men vill jobba mer med friska människor fast fortfarande inom serviceområdet så då tänkte jag att lite mer skola skadar ju inte

Vad läser du?
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?