• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • lilla pop

Oj, vad det skrivs här! Vad kul! Har inte hunnit kolla/läsa de senaste dagarna. Jag har dragits med otroligt illamående och yrsel och varit tvungen att vara hemma någon dag från jobbet också, precis som ngn annan skrev. Nu verkar dock det mesta ha gett med sig...det "enda" som är kvar är hungern men annars känner jag mig bättre nu, vilket ju är skönt! Jag har faktiskt också haft en liten rödbrun flytning (i helgen) och tror att det är ganska vanligt. Men visst blir man nojjig!

• lilla pop

Appropå hunger...frestande tråd Mia!Är det någon mer som är galet hungrig?

• Cute Baby

mat vad e det??

nej jag känner mig mätt hellllla tiden.

illamående komer och går som den vill men den finns där..

har fortfarande stikningar och ont i magen..

testade idag igen med det sista testet jag hade hemma och ojj va den va stark

Lycklig men oron finns där.. ALLTID

• Cute Baby

jag har ett mf bakom mig så bm sa att jag var mer på den säkra sida vet inte vad hon riktigt menade men men ,, ska vara glad över priken i magen, och skulle det ske nå hemskt så är det mit öde

• zasata

ucsh säg inte så.. *blir rädd*

Mammelutten skrev 2009-02-10 15:04:35 följande:
    Även jag är nojjig över det här med symtomen... i min förra grav (som ju slutade i MA i v.12 i slutet av dec) hade jag ju inte alls lika mycket symtom som när jag väntade dottern, vilket var en av anledningarna till att jag var orolig. Försökte intala mig att det inte var nån fara och att jag inte kunde jämföra... men så gick det som det gick... Och nu är man där igen, dock har jag tack o lov mer symtom än nu sist, men inte lika mycket som när jag väntade dottern. Å andra sidan har jag ju inte gått så länge än (går in i v.7 imorrn), så det kan ju komma än...
  • LillaG

Tassar in och ansluter mig.

Beräknad bf 9/10. Mitt andra barn på gång och det ska bli jätteroligt och spännande. Sonen är 2,5 och tycker det är jättspännande med små bäbisar :D.

• Bellbox

ska på koll imorgon bitti eftersom jag har lite flytningar; allt från bruna till rosa/röd-strimmiga men ingen smärta & de är sparsamma...
    men ledsen ändå ju...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • zasata

f yvad jobbigt, men så länge det inte är färskt blod kan det ju gå bra =)

Bellbox skrev 2009-02-11 10:51:18 följande:
    ska på koll imorgon bitti eftersom jag har lite flytningar; allt från bruna till rosa/röd-strimmiga men ingen smärta & de är sparsamma... men ledsen ändå ju...
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?