minhalva skrev 2009-02-03 23:50:30 följande:
hejfår jag hänga på er?plussade idag och mitt fösta barn är 15 månader...och vi ska få syskon 7 oktober spännande...och riktigt läskigt...kommer vi ha tid över till vårt förstfödda...var det inte för tidigt osv...är tankar som upptagit mig...är såå glad men super nervös...
Välkommen!
Flisan79 skrev 2009-02-04 09:37:29 följande:
Efter att ha smält att jag är gravid har jag nu blivit nojjig (som flera andra). Har typ INGA gravsymtom längre. Gör mig super nervös. Och ¨å läser man att många symtom är ett gott tecken...då käs det kört.Som någon skrev. Hur kan det gå bra en andra gång oxå? Det är ju FÖR bra för att vara sant lixom.Ska försöka fixa ett tidigt
VUL. Någon med erfarenhet av det? Och hur man hittar någon som gör det privat.
Jag tror vi alla är mer eller mindre nojjiga hela tiden... förstår helt hur du känner, även jag känner så. Det här är min fjärde graviditet (MA, dotter, MA, nu gravid) så även jag tänker ibland att varför skulle det gå bra nu?! Men, det är bara att försöka tänka positivt - nu ÄR det vår tur!
Iom att vi inte är så långt gångna än är det inte säkert att symtomen har slagit till med full kraft än, men vissa av oss kommer nog ha den lyxen att må väldigt bra hela tiden och vissa av oss kommer nog få symtom så det räcker till och blir över
Kram