• zasata

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

ucsh säg inte så.. *blir rädd*

Mammelutten skrev 2009-02-10 15:04:35 följande:
    Även jag är nojjig över det här med symtomen... i min förra grav (som ju slutade i MA i v.12 i slutet av dec) hade jag ju inte alls lika mycket symtom som när jag väntade dottern, vilket var en av anledningarna till att jag var orolig. Försökte intala mig att det inte var nån fara och att jag inte kunde jämföra... men så gick det som det gick... Och nu är man där igen, dock har jag tack o lov mer symtom än nu sist, men inte lika mycket som när jag väntade dottern. Å andra sidan har jag ju inte gått så länge än (går in i v.7 imorrn), så det kan ju komma än...
  • zasata

f yvad jobbigt, men så länge det inte är färskt blod kan det ju gå bra =)

Bellbox skrev 2009-02-11 10:51:18 följande:
    ska på koll imorgon bitti eftersom jag har lite flytningar; allt från bruna till rosa/röd-strimmiga men ingen smärta & de är sparsamma... men ledsen ändå ju...
  • zasata

det får vänta lite..

Mialid skrev 2009-02-11 12:52:01 följande:
    Tänkte tipsa om en sida där man kan hämta en "ticker" för sin graviditet. Den är lite annorlunda än de vanliga, visar bebisen hur den ser ut i magen just nu och räknar ner dagarna. Om man vill hämta en sådan är sidan babystrology.com
  • zasata

storstadsmamma: släkten är värst
    varför skall du snittas, tvärtt om Sverige då.

Nu har jag drömt 3 nätter i rad att jag får misfall och det bara blöder och blöder
    och är helt öm i magen efter en liten vilde i sängen som legat och sparkat på magen *aj*

• zasata
    Svar på #173
    ja man får ju passa på :p

jag känner mig med ogravid än sist. inna jag skulle ha mens förra gången fårgade folk mig om jag var gravid
  • zasata

ja det var helt sjukt. samma dag jag skulle ha mensen testade jag mig då jag mått så illa i ett pardar och min handledare åp praiktiken hade fårgat mig om jag var gravid, jag trodde bara jag mådde lite illa innan mens efter v 10 kunde jag inte ha mina kläder, jag grät för minsta lilla ja jag fick allt man kunde får tror jag.

Jazza skrev 2009-02-12 09:36:45 följande:
    zasata: Va? Är det sant? Då var du faaan gravid, haha
  • zasata

oj vilken liten bebis

fast min ebba var stor med 3225gram men 3 veckor tidig..
    Men det gick så snabbt för mig sist så hoppas jag får vara inne när det sätter igång (om jag inte får misfall men jag väntar ju barn men vågar inte tänka fram för mycket..) men jag vill inte föda i bilen. och min förra gravidtet var så hemskt och äter antidepp nu efter den så hopaps jag får träffa psykolg tidigt denna gången och läkare som ger mig ny medicin, vill inte bli som sist då jag inte är frisk än..

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?