• zasata

vad skönt.
    ååå jag vill göra ett vul så jag vet ordentligt.

Mållan 1 skrev 2009-02-13 21:19:40 följande:
    Jag ha vart så orolig över mina bruna flytningar... så idag tog ja ytterligare ett grav test... åh mitt pluss tecken e starkare!! Nu känner ja mej mer hoppfull om att detta kommer gå bra... kolla på denna bild... så se ni den tydliga skillnaden! www.familjeliv.se/hem/mallan_1/gallery/phplcr...
  • zasata

görs det alltid? så det är inte som nupp test då? i så fall vill jag göra det.

miaelund skrev 2009-02-13 22:31:05 följande:
    Mållan, Tack
  • zasata

då skall jag ringa honom! Vad tar han?

Jazza skrev 2009-02-14 09:33:13 följande:
    I Göteborg kan du även gå till Gynekologgruppen på Kyrkogatan, Dr Werner Schubert (som jag skall till, har varit tidigare och han är jättebra) Tel: 031: 711 71 72. Det går snabbt att få en tid, men de tar inte emot en före v.7, för att det är risk att man inte ser ngt och man inte skall bli orolig i onödan. (Sen kan det ju handla om att man inte är i den vecka man tror och inget ser pga det, men....
  • zasata

ja jag är skit orolig, och idag är jag så svullen, visst kan gå runt och hålla in magen men orka! jobbar ju 6 timmar med, Tog på mig en stooor tröja och pratar om godis hela tiden, undra om dom mistänker något.. nån mer som börjar få problem med sina kläder?

• zasata

vi pratade om att chefen var från England och då sa jag wow då kan jag ju inporetera barnvagn åt mig! Då sa den ena tjejen, Skall du ha barn? vilket jag försökte förnkeka, men då såg hon i min blick. Sen fråga jag henne varför hon trodde det, då hade hon glömt av att jag hade ett barn

• zasata

vad kul! berätta sen vad det kostar då och hur han är. var har du hand om babysim nån stans?

Jazza skrev 2009-02-16 08:36:54 följande:
    zasata: Han tog ca 200 sist, säkert höjt nu, men ring och fråga eller vänta på att jag kommer därifrån Har mått fruktansvärt illa i helgen, och mest bara legat still, förutom när jag var på minisim med min dotter och hade mina egna babysimgrupper.... Urrrr... VUL i eftermiddag, håll tummarna för oss Bibabba: VAd tråkigt att de blev ledsna. Jag tycker att ditt beslut var mycket bra, du kan inte rå för att folk pratar när ni gått...
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?