Inlägg från: Mållan 1 |Visa alla inlägg
  • Mållan 1

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Hej! Enligt mina egna uträkningar så ha ja bf 5:e okt.
    Ska försöka få mej ett vul eftersom ja hade ne blödning i början på grav.
    Ska ringa min bm på måndag!

Han en son som e född i maj -07
    Så skoj att han ska bli storebror!! :P

Symptom:
    Känner darrningar i kroppen... må illa, e fruktansvärt trött, halsbränna, känner som om de hettar i ansiktet... alldeles varm i ansiktet

Hade även metallsmak i munnen igår.

• Mållan 1

Ja ha vart jätte trött hela eftermiddagen... + väldigt yr!!
    Haft mensvärk hela kvällen... eller växtvärk eller va man kalla de :P

• Mållan 1

Igår hade ja en brun/röd flytning el blödning... inga mängder... men man bli ju nojjig!!

Sen ska ja inte skrivas in förns 4/3 :S Hur ska ja orka vänta då min kropp gör så här??

Så här va det inte då ja väntade Vilmer!!

Skit nojjig nu!! :(

• Mållan 1

miaelund skrev 2009-02-10 07:48:15 följande:

men du, du kan väl alltid ringa o be om en undersökning pga de brunröda? Skulle jag nog överväga om jag var du för att slippa oron. Tror dock inte att vi behöver vara oroliga men man oroar ju sig direkt iaf
    Jo ja fundera på de... men just nu så e ja hemma me pojken för han ha legat å hostat större delen av natten, så varken han eller jag ha sovit speciellt bra :S
    Annars vänta jag.. åsså berätta jag för bm hur de ha varit så kan kanske hon bara kolla så allt stå rätt till! :)

För då ja ringde in för att få en tid till inskrivning, så berättade jag om min blödning innan ja testat mej... å hon reagera typ inte över det! De e nog vanligare än vi tro *ler*
  • Mållan 1
    Mialid skrev 2009-02-11 12:52:01 följande:
    Tänkte tipsa om en sida där man kan hämta en "ticker" för sin graviditet. Den är lite annorlunda än de vanliga, visar bebisen hur den ser ut i magen just nu och räknar ner dagarna. Om man vill hämta en sådan är sidan babystrology.com
    Hur lägger man upp den i sin presentation då? Ja försöker å försöker :S
    Malin hoppas att allt gå vägen!!
  • Mållan 1

Jag ha vart så orolig över mina bruna flytningar... så idag tog ja ytterligare ett grav test... åh mitt pluss tecken e starkare!!

Nu känner ja mej mer hoppfull om att detta kommer gå bra... kolla på denna bild... så se ni den tydliga skillnaden!

www.familjeliv.se/hem/mallan_1/gallery/phplcr6cj.jpg

*känner mej hoppfull*
  • Mållan 1
    zasata skrev 2009-02-13 21:41:59 följande:
    vad skönt.ååå jag vill göra ett vul så jag vet ordentligt.
    ja de skulle ja också vilja :)
    *hoppfull*
  • Mållan 1
    miaelund skrev 2009-02-13 22:13:49 följande:
    Svar på #211Ja oxå, men ja gjorde ett gravtest här om dan, ett digitalt, o det sa att jag var gravid, tydligt o snällt så jag får nog nöjja mig med det... Ska dock t läkaren den 19 feb då jag önskar få göra ett KUB så vi får se om jag får det, i så fall görs ju ett ul mellan v.11 o v.14 så det är ju "ganska" snart, eller inte........ (e i v.7 nu)Mållan, jag är så glad för din skull
    Tack så jätte mycke! :)

Lycka Till den 19:e !!
    Hoppas på de bästa
  • Mållan 1
    Blåklockan skrev 2009-02-15 20:11:07 följande:
    Hej tjejer!Zasata, hur lyckade de komma på dig?? Känns det OK?Här är det inga större förändringar. Fortfarande illamående som kommer och går. Jag är också svullen! Och öm. Det är redan jobbigt att ha mina byxor. Jag hade mina vanliga kläder till v.15 förra grav. Nu känner jag för att börja med mamma kläder snart, så jag kan släppa ut magen Jag känner även av i ryggen, i svanken. Någon mer? Kan det bero på graviditeten?Imorgon ska jag göra vul. Det är med blandade känslor... Rädd att det ska visa att den är död. Men samtidigt är jag ju jätte förväntansfull över att få se hur det ser ut därinne! Den huvudsakliga anledningen är för att kolla i vilken vecka jag är i. Håll tummarna imorgon!Kram!
    Jag komma hålla mina tummar & tår för att allt gå bra för dej imorrn!
    Är hoppfull
  • Mållan 1

Åh ja skulle också vilja ha ett Vul... min inskrivning e inte förens 4/3 :S
    Å ja vill höra me min bm om de vore möjligt att få ett Vul..

E jätte trött fortfarande... å väldigt yr!
    E på andra veckan me dessa symptom!

Sen går de i vågor som ja må illa... väldigt olika...

Hoppas lilla pyret ha de bra där inne!!
  • Mållan 1

Jag lämnar denna tråd nu... Ja ha fått ett MF :(
    Onormal graviditet som hon kallade det *snyft*

Men de knepiga va att hon inte kunde se ett spår efter nått foster?? Så hon vet inte vilken vecka jag tappade det...
    Hade bara en ljus strimma i livmodern... knepigt!

• Mållan 1
    Mammelutten skrev 2009-02-24 15:13:57 följande:
    Neej! Usch, vet hur det känns... Kram!Men hur kom det sig att du märkte mf, nån blödning eller avtagande symtom..?
    blödning... som vanlig mens... fast ljusare....

inge ont... inget klumpigt.... bara färskt blod :(
  • Mållan 1
    Jazza skrev 2009-02-24 15:23:24 följande:
    Mållan: Beklagar verkligen.... Kramar
    tack så mycke!
  • Mållan 1

Tack allesammans för er värmande omtanke!!

Känner mej bättre då jag vet att så många bryr sej! Tack tack!

• Mållan 1

tack tack! Jag lämnar denna tråd nu... 

Lycka till med era graviditeter!! Hoppas allt gå bra för er!!

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?