Razorcrest skrev 2024-01-25 14:34:16 följande:
Jag känner precis samma. Det är nästan som att jag i stunder ser mig själv utifrån? Svårt att förklara. När det blir mycket barnprat fokuserar jag mer på typ mitt minspel och försöka vara obrydd. Det blir nog som du säger för tungt att upprätthålla fasaden tillslut.
Det gick bra! Träffade också en jättegullig barnmorska som gick igenom allt. Men håller med om att det var svårt att ta in all info haha. Hoppas något fastnade. Går du på samma ställe? :)
Jag startar så fort mensen drar igång, vilket borde vara vilken dag som helst. Håller verkligen tummarna att det inte dröjer, så trött på all väntan. Var det i februari du skulle starta? Hur mår du föresten? <3
Sån igenkänning i det du beskriver!
Min sambo kunde dessvärre inte följa med på genomgången med BM så jag försökte febrilt anteckna så mycket i mobilen som möjligt och sedan återge det för honom. Han hade fler frågor än jag hade svar haha, men vi hann ställa dem till läkaren i efterhand eftersom vi inte kom igång i januari som planerat. Jag går på Livio Kungsholmen, vilken Livio valde du? :)
Åh så spännande! Blir pirrig för din skull. Förstår att det måste kännas så skönt att komma igång! Ska du börja dag 1 eller dag 2 på mensen? Ja, det stämmer! Min mens beräknas 5 februari, vilket är typ en vecka innan den inledningsvis beräknades. Så jag ska nog slå Livio en signal och bara ge en heads up. Jag har mått ganska bra senast dagarna, försöker att hitta en acceptans i situationen. Hur mår du? Du får jättegärna berätta hur det känns med sprutan. <3