EFW skrev 2024-02-19 09:59:43 följande:
Ja samma här, blir icsi 😊 Om jag fattade rätt så hade han bra simmare men på tok för få,
Det är säkert super bra, vi får ju välja då våran region inte har nått eget utan skrivit avtal med ett gäng i närheten 😊
Ingen mens ännu, men ska komma först i morgon så hoppas att den gör det. Är bra sugen på att börja med medicineringen 🤞
Hur går det för dig med sprutorna? Vilken sort var det du skulle ta?
Jag ser det nästan som positivt att det blir ICSI ändå, då vet man ju att dom garanterat hittar in i ägget iaf
😜
Ja, i Region Stockholm som vi ingår i så ska man få välja också så det är lite oklart varför vi inte fick det, vi frågade men det fanns ingen som kunde svara på det så vi gav upp ganska snabbt då vi mest var glada att vi hade fått en kallelse.
Jag har tagit Menopur i 7 dagar nu och Fyremadel i 3 dagar. Det har gått bra med sprutorna, framförallt Menopur har inte varit jobbig alls. Fyremadel är lite grövre och längre nål och gör lite ont efteråt så den var lite jobbigare men det går ok ändå. Igår var jag på UL och läkaren tyckte det såg bra ut men ska få göra ett nytt UL på måndag och sen äggplock på onsdag
😍
Hur går det nu för dig, har du börjat med sprutorna? Vilken tar du?
☺️