Fjällfärd- Grattis!!! fantastiskt o läskigt men helt underbart med ett sträck!
Tingen- tack snälla för ditt fina svar! Skönt att inte vara ensamma i denna oklara resa! ????
ja alltså saker tar sån tiid, haha.. jag har noll tålamod, men snart så!! Skönt att ni fick ut simmare, det är ju en orolig väntan på det där. Min kille skulle också göra Microtese men de hittade några få fungerande simmare nu senaste inlämningen, så hoppas dom funkar! de verkar ju simma baklänges åt alla håll och kanter förutom till ägget 😂. Vi gör även kromosomtest nu hos Androlog- har ni också gjort det?
Vi har berättat för alla våra närmaste, och fått olika stöd - men svårt att förstå för någon vad man genomgår när man inte har varit där själv. Jag har fina vänner, men dom flesta har småbarn eller är gravida, så det blir väldigt mycket bebissnack trots att de vet om vår situation.
tror också på att prata mycket med varandra men inte älta. Den är svår när man tänker på det mycket. jag försöker att inte ta det på för stort allvar längre. Jag orkar inte det- och Det har varit en skön paus. Men nu börjar det klia i fingrarna när det finns någon typ av nedrökning till att det händer något på riktigt.
när börjar ni med hormonsprutor? Hur går det för alla? Vad är status? ????