Anonym (Ljuslyktan) skrev 2024-01-30 14:44:33 följande:
Awesomeginger: Så ledsen att höra om ditt MF :( Håller tummarna för den här gången!! ❤️
Smörblomman24: RD9 idag och inga känningar och ingen mens. Min mens brukar komma 14 dagar efter ÄL, så om det blir samma nu, så borde den dyka upp imorgon. Om den inte gör det, så har jag tänkt testa första gången på fredag 2 februari, för då har det gått över 10 dagar sen sista Ovitrelle sprutan (läst att den kan sitta i kroppen i upp till 10 dagar). Min officiella testdag är dock onsdag 7 februari (3 veckor efter ÄL). Jag hoppas så mycket för din skull att dina känningar är tecken på graviditet! Om några dagar / en vecka så vet vi, men tiden går så otroligt långsamt, känner precis som dig, man blir verkligen tokig på detta!
Så spännande! Inte många dagar kvar tills fredag...får se om jag kör samma - om inte mensen kommer innan såklart. Vår testdag är den 8/2 men känns långt att vänta tills dess! Denna väntan är helt galen :(
Jag har sån molvärk till och från, framförallt efter jag kissat eller ätit vilket känns skumt! Om jag skulle vara gravid så är jag rädd att det satt sig fel eller något...borde inte göra såhär ont väl :(
Håller tummarna för oss nu