Livetpålandet16 skrev 2023-10-24 11:23:21 följande:
mm är det som känns konstigt, att blödningen slutat. jag tänker att jag ska tänka att de är missfall för att inte bli besviken , fast de blir man ju ändå.
hade positivt ägglossningstest cykeldag 15 och 16, trolig befruktning 1 oktober , så kan kanske ändå vara lite tidigt för att få +3. Jag får avvakta och se helt enkelt , men man mår ju piss
Ja men då har du ungefär samma ägglossning som jag, jag fick på dag 16 tror jag. Så då är det ju absolut inte konstigt om du inte är 3+ än, du har ju troligen blivit befruktad dag 17-18 typ. Och då är ju embryot 2+5,6, men jag tänker att det ju inte heller vore konstigt om testet inte är helt exakt, utan någon dag off. Jag skulle avvakta lite, tog som sagt ett test själv igår för att vara säker en vecka efter min senaste blödning, så fattar verkligen varför du gör det, men samtidigt så blir en ju nästan bara mer förvirrad. Så låter smart att avvakta till söndag, då borde det ju slagit om. Jag försöker avvakta och inte tänka så mycket till min nästa VUL, på fredag, innan jag tror något. Men eftersom jag inte blött på en vecka så är jag nu helt inställd på att allt är bra, vilket gör mig livrädd, har nästan känts lättare att vara inställd på att det inte funkar, då kan jag åtminstone bli positivt överraskad.