Jag har faktiskt redan berättat för teamet och min chef. Detta för att jag jobbar hemma heltid eftersom jag mår dåligt och det kändes schysst att alla fick veta varför istället för att fundera, vi se haft mycket svår sjukdom i teamet så jag ville inte att någon skulle tro det värsta och de flesta av mina kollegor är 50+ och håller det inom teamet vi är en grupp om tio pers ca. alla blev så glada för en så bara mysigt.
Har i övrigt inte bokat tidigt ultraljud eller något, försöker lita på kroppen och invänta kub. Jag har ?mild? HG så inte så rädd för det inte är något där inne när en mår som en gör :p hade värre HG med dottern så hoppas de håller sig här dock. Är i vecka 9 nu.
Mololo skrev 2023-10-23 09:28:29 följande:
Vad säger ni för anledning till jobbet när ni ska åka till BM eller för att göra VUL? Känns ju alldeles för tidigt för att berätta om graviditeten, så måste ha en bra lögn redo haha. Har redan nyligen varit hos tandläkaren, inbokat cellprov, och allt sånt som man annars kan skylla på.. 😬 😂
Folk är så nyfikna, och de vet att jag har barnlängtan, så de kommer börja spekulera ifall jag bara säger att jag har ett läkarbesök.. 🙄