Livetpålandet16 skrev 2023-10-26 11:48:15 följande:
Håller verkligen tummarna för dig! ❤️ känner igen mig mycket i de du skriver du jag också haft blödningar men har bara haft ont en gång och varade typ en halvtimme, så denna blödning/eventuellt missfall påminner inte riktigt om de missfallet jag hade i juni. Jag har bokat ultraljud nästa fredag , känns dock så långt bort.
Åh, så skönt att vara flera som går igenom skiten, och ha någon att dela upplevelsen med. Trots att allt var bra efter mina första blödningar blir jag så nervös. Förstår att en vecka känns långt bort, men skönt ändå att kunna räkna ner! Håller tummarna för oss
cutepenguin skrev 2023-10-26 10:32:19 följande:
Åh, jag håller alla tummar för dig och att det går bra imorgon ❤️
Kan åtminstone skicka lite positiv pepp för när jag fick MA i juni hade jag knappt några symptom kvar alls. Embryot hade dött tidigt i vecka 5-6 och det upptäcktes i vecka 10. Så att du har symtom kvar tror jag är positivt! Sen är ju lite bruna flytningar gammalt blod och ingen färsk blödning. Kan vara sköra slemhinnor eller livmodertappen 🥰
Tack! Flytningarna är jag inte så orolig för, det är mer blödningen som gjorde ont som gör mig nojig, och flytningarna var bara rester av den i något dygn. Hade mycket blod och bruna flytningar de första veckorna, men ett positivt VUL med hjärtslag efter, har som sagt bara haft en blödning sedan dess men just att den gjorde ont skrämmer mig lite! Men antar jag att får svar imorgon. Men det det låter ju åtminstone positivt att mina symtom istället har ökat något hysteriskt! Tack för peppen