• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • Hannis1983

Vi har valt bort kub man får det kostnadsfritt här men jag ogillar sannolikheter. Vi tänker att det blir som det blir. 

• Syskonförsök

Skapade en. 

här är länk som funkar i två dygn.
    helt dold grupp och går ej söka fram❤️

https://fb.me/g/p_6WnhBXT8rZfK8AeP/GXHw3tRM

Pepsin skrev 2023-10-31 13:33:42 följande:

Ingen som vill ta på sig att fixa en privat fb-grupp? Och lägga länk här sen (dvs gärna så privat att den inte ens går att söka fram haha)

• Mololo

Någon fler som är så enormt trött varje dag???
    Ligger typ bara i soffan när jag kommer hem från jobbet och resten av kvällen. Dåligt samvete för att jag inte orkar leka med mitt barn, orkar inte laga mat, sambon får fixa allt. Vill liksom bara sooova. Men sen på kvällen kan jag inte somna heller utan ligger vaken rätt länge. 😩

• grimaserar
    Mololo skrev 2023-11-02 21:25:47 följande:

Ligger typ bara i soffan när jag kommer hem från jobbet och resten av kvällen. Dåligt samvete för att jag inte orkar leka med mitt barn, orkar inte laga mat, sambon får fixa allt. Vill liksom bara sooova. Men sen på kvällen kan jag inte somna heller utan ligger vaken rätt länge. 😩

Japp, vaknar dessutom flera gånger per natt och måste kissa... Har gått från att träna 4-5 gånger i veckan till att vara glad om jag lyckas träna en gång och kanske ta en kort promenad, kämpar verkligen för att ens orka laga mat och inte bara äta mackor... Träffade en kompis i helgen som är gravid i 7de månaden, och hon var så jävla hurtig och duktig. Pratade om hur hon äter välbalanserat, hur hon bara tagit en extra frukt per dag och nu har med sig ett extra mellanmål i form av keso och att hon har tränat hela graviditeten för det är ju så viktigt. Själv orkar jag typ bara ligga på soffan, vill inte ens se en serie utan ligger mest och stirrar ut i tomma intet, och måste äta lite hela tiden för att inte må tjuvens... Igår sov jag dock helt okej (läs: vaknade bara 3 gånger istället för fem) och hade en ganska bra dag när jag kände att min kropp funkade igen typ, orkade träna och tyckte att det var kul igen. Idag är jag dock lika trött och illamående som vanligt... 😩
  • liloma

Är också så trött, och har ett vagt konstant illamående. Behöver äta men typ inte sugen på någonting. Också lite dåligt samvete mot mitt barn men kämpar på och hoppas det går över och blir bättre snart! Min förra graviditet var det som värst 2-3 veckor just den här tiden, tror det lättade i v 9-10 och nu är jag i v 8 så hoppas det inte håller i sig alltför länge till! 
  • Livetpålandet16
    grimaserar skrev 2023-10-30 13:32:28 följande:
    Tack, ja det var en väldig lättnad :) Håller tummarna för dig på fredag!!  // Hjärta
    Igår fick vi se ett litet hjärta som slog 🙏🏻
  • Pepsin
    Livetpålandet16 skrev 2023-11-04 07:44:33 följande:
    Igår fick vi se ett litet hjärta som slog 🙏🏻
    Åh va skönt!! Grattis! <3
  • Chessii

Jaaa, tröttheten är brutal! Först tänkte jag att det bara var vanlig vintertrötthet men nu börjar jag tro att det är graviditeten. Gäspar hela tiden och längtar efter nästa gång jag får vila. Väldigt svårt att hålla skenet uppe på jobbet...
Svar på tråden BF Juni 2024