• Syskonförsök

BF Juni 2024

Hej! 

Startar en tråd för oss som vill följas åt under graviditet 🥰 första barnet, andra barnet, spelar ingen roll. Välkomna allihop! Berätta gärna din resa och vi lägger in en lista med BF datum. Kopiera senaste listan och lägg till ditt namn och BF med en presentation när du anländer till forumet! 

.
  • Svar på tråden BF Juni 2024
  • Felicia3

Vi har nog landa i att inte göra NIPT.Vi har höga utgifter och måste försöka få ner dem innan juni.Vi skulle behöva köpa en till stokke-stol och lite annat.Letar såklart begagnat i första hand.

ang nån skrev om trötthet så ja jag är svintrött! Tufft att klara mina dygnspass på jobbet och vill gärna sova mitt på dagen om jag kan.

• Mammikan

Hej!
    Hoppar in på ett litet hörn då jag väntar tvillingar i juni, jag har två barn sen innan men yngsta är nu 11 så känns väldigt nytt igen att vara gravid. 
    Tråkigt att läsa om alla som saknar ork och konstant illamående men då vet jag att jag inte är ensam om det iaf. Känner mig som världens sämsta just nu pga det :/ 
    Jag är mest en läsare så kommer kanske mest bara  titta runt men ville passa på att säga hej {#emotions_dlg.flower} 

• Mololo

Nu har vi också fått se ett litet hjärta slå på VUL. ❤️

• liloma
    Mololo skrev 2023-11-06 16:45:38 följande:

Nu har vi också fått se ett litet hjärta slå på VUL. ❤️

Åh, grattis! Jag har tid på måndag. 
  • Fyrkantigaboll

Hade gärna varit med i fb gruppen om nån kan dela länken igen😊 

Har tidigare fått 3 missfall men känns lovande denna gång och är beräknad 21 juni med mitt första barn🥰

• Bebis2023

Såg ett hjärta slå i v 6+2. Nu i vecka 9+2 visar det sig att det avstannat i 8+2. Hade inga symtom på MA. Hade iofs inga direkta symtom av graviditeten mer än ömma bröst. Är så ledsen, det tog oss två år att bli gravida. Önskar er andra lycka till!

• grimaserar
    Bebis2023 skrev 2023-11-08 14:03:59 följande:

Såg ett hjärta slå i v 6+2. Nu i vecka 9+2 visar det sig att det avstannat i 8+2. Hade inga symtom på MA. Hade iofs inga direkta symtom av graviditeten mer än ömma bröst. Är så ledsen, det tog oss två år att bli gravida. Önskar er andra lycka till!

Jag är så ledsen för din skull, kan knappt föreställa mig. Beklagar verkligen och skickar massa kärlek. 

Tänker att det i alla fall finns ljus i mörkret och att det är positivt att du kan bli gravid, håller tummarna för att det ska gå snabbare den här gången. Jag har själv försökt i fyra år, så jag vet hur tufft det är. Var rädd om dig {#emotions_dlg.flower}
  • Syskonförsök

Åh beklagar ❤️ försöker trösta lite med att det brukar m gå snabbare och vara lite lättare för kroppen att bli gravid igen efter missfall. ❤️

Bebis2023 skrev 2023-11-08 14:03:59 följande:

• macci

Hej, jag är ny här i tråden. Undrar om jag kan få vara med i er dolda fb grupp? 
    lite om mig: har tre levande barn och en liten änglatjej. det här blir alltså vårt femte barn. Vi trodde vi var klara, men det blev visst inte så :) 
    igår gjorde jag ett tidigt UL och där fanns två lika stora fostersäckar, men bara ett foster som mättes till 8+3. Jag mår som en påse skit hela tiden, annars känns det spännande, nervöst och overkligt att gå igenom en till graviditet! 

Svar på tråden BF Juni 2024