Inlägg från: linalundgren1 |Visa alla inlägg
  • linalundgren1

BF Juni 2024

Så kul för er alla😍 plussade förra helgen och är nu i v5 så tiidigt. Fick uteblivet missfall i maj i år och fick göra två aborter då den första var ofullständig.. använde NC och blev gravid på första månaden som jag använde det så nu håller jag tummar och tår att det håller sig 🥺❤️????? har BF 13 Juni-23

har Någon av er planerat ett tidigt UL? Jag har ett bokat i v 8 (7+2) pga oro..
  • linalundgren1

#95 häftigt ju! Du måste återkoppla hur det går🥹 håller tummarna för dig med nu, det är vår tur nu😉 är rädd att 7+2 är för tidigt att höra hjärta elle ens se något och sen är man ju traumatiserad från att ha varit på UL och inte sett ett foster alls trots såklart positiva gravtester då😣 

• linalundgren1
    Villblimamma98 skrev 2023-10-11 10:41:04 följande:

Känner ni också typ en molvärk/lätt mensvärk? Är så nervös att mensen ska komma så fort jag går på toa..😅❤️

Jag har exakt samma! Inte som att det spänner utan mer som du säger som mensvärk.. har även fått lite hugg ibland typ som gjort mig livrädd.. men ingen blödning som tur är (peppar peppar). Men tänker att det är normalt, det är ju mycket som händer där nere nu🙈❤️
  • linalundgren1
    Mololo skrev 2023-10-15 11:55:22 följande:

Dock så tog jag ett nytt vanligt RFSU-test i morse som visade svagt positivt. Så kanske fortsätter testa och se. Har två digitala med veckor som jag tänkte ta med nån veckas mellanrum också. :)

Detta är idag på bim-3. Så nu syns det ju ändå!

Det ser verkligen positivt ut, grattis😍 ta ett digitalt om någon dag!
  • linalundgren1
    Livetpålandet16 skrev 2023-10-24 11:23:21 följande:
    mm är det som känns konstigt, att blödningen slutat. jag tänker att jag ska tänka att de är missfall för att inte bli besviken , fast de blir man ju ändå. 
    hade positivt ägglossningstest cykeldag 15 och 16, trolig befruktning 1 oktober , så kan kanske ändå vara lite tidigt för att få +3. Jag får avvakta och se helt enkelt , men man mår ju piss 
    Jag vill inte ge dig några dåliga besked. Men när jag fick missfall i v6 hade jag en ganska liten blödning som ändå avtog men alla graviditetstest visade ju positivt ända fram till Ultraljudet v14 Där de såg en ofostrig graviditet. så jag hade bokat in vaginalt ultraljud för att kolla för det låter annars som ett MA som jag fick 🥺
  • linalundgren1

Jag slutade alltså blöda nästan direkt men det var ämdå ett missfall. Och testerna var som sagt starkt positiva i flera veckor efteråt. Hade jag varit med om samma sak igen hade jag BEGÄRT ett VUL för att dem ska kolla.

• linalundgren1
    Livetpålandet16 skrev 2023-10-24 12:38:14 följande:
    Tack för svar, jag tänker också att jag borde kolla upp de, tråkigt att vänta till vecka 12 eller 14 :/ 
    Ja nej precis det är bara orättvist och kroppen kommer ju ge dig symtom från och till isf för den tror ju fortfarande att du är gravid då🥺 men jag blev gravid 3 mån efter mitt MA och sista aborten så jag är 100 att det är er tur nästa gång ❤️ sen kan det ju vara annat också men tycker ändå du ska kolla upp så du inte ska leva i den ovissheten. Kram
Svar på tråden BF Juni 2024