• Anonym (Fakkföreningen)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

på samma sätt som killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
    Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt
  • Anonym (ruth)
    JossanB skrev 2020-07-01 12:44:47 följande:

Ursäkta? Jag är otrogen och knullar Vilka jag vill. Jag är inte äcklig för de

Jo
  • Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 08:15:49 följande:
    Fattar du inte något alls om sex.
    Att ligga med 1000 är inte som att ha fantastisk sex
    Att ha långa förhållanden är en väg att utveckla sexet och få fantastisk sex

Så jag väljer kvinnan med några förhållanden bakom mig och får fantastisk sex dessutom är det inte så attraktivitet med 100 före ?

Har du svårt att läsa något utan att lägga in en massa som *inte* finns där och är baserade på dina förutfattade meningar?

Jag presenterade ett scenarie som du på en treåringsnivå "anpassar " till ditt svar.

Två personer, en som har fördelar på många plan men med en historik som inbegriper att hon legat runt.

Den andra har haft långa förhållanden men inte lika attraktiv.

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 10:51:45 följande:
    Jösses en till som inte fattar....antalet sexpartners är inte en garanti för ett bättre liv som du beskriver....får ont i magen av dessa inlägg

Ta en nuvalocol, ta två till! Din perceptionsförmåga kommer ge dig många anledningar!

Var någonstans skrivs det antalet sexpartner ger bättre sex?

• DanneHade
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 07:48:36 följande:

Okej, nu gör vi frågan intressant:

Väljer du kvinna

1. som attraherar dig och utmanar dig på alla plan, sexig, självsäker, intelligent men som har legat runt. Fantastisk sex!

Eller

2. väljer du kvinnan som är "trevlig" men inte alls lika attraktiv, bra sex och har inte legat runt. (långa förhållanden)

Jag väljer förmodligen den jag kärat ner mig i. Att som kvinna ha legat runt en massa är inte en dealbreaker, men det är ett klart minus. Men förmodligen tjej 1.

Sen så får ja nog ta och skjuta till med att kvinna 1 är väääldigt sällsynt. Självsäker och intelligent är knappast typiska drag för tjejer som ligger runt mycket. Framförallt självförtroendet, dessa tjejer tenderar att ha ganska taskig självkänsla och är oftare beroende av uppskattningen/bekräftandet de får av en ständig ström av nya främmande män. Den tjejen är betydligt vanligare än tjej 1 tyvärr.
  • Anonym (XY)
    DanneHade skrev 2020-07-11 12:20:40 följande:
    Jag väljer förmodligen den jag kärat ner mig i. Att som kvinna ha legat runt en massa är inte en dealbreaker, men det är ett klart minus. Men förmodligen tjej 1.

Sen så får ja nog ta och skjuta till med att kvinna 1 är väääldigt sällsynt. Självsäker och intelligent är knappast typiska drag för tjejer som ligger runt mycket. Framförallt självförtroendet, dessa tjejer tenderar att ha ganska taskig självkänsla och är oftare beroende av uppskattningen/bekräftandet de får av en ständig ström av nya främmande män. Den tjejen är betydligt vanligare än tjej 1 tyvärr.

I beg to differ! Kvinna 1 är sällsynt men de finns definitivt!
    Jag har blivit ställd inför detta dilemma men valde att tolka det som att denna underbara kvinna är ett resultat av sin historia, därför måste jag acceptera den tillsammans med henne.

och jag har stött på fler så det är inte en kvinna...

• Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 12:17:30 följande:

Har du svårt att läsa något utan att lägga in en massa som *inte* finns där och är baserade på dina förutfattade meningar?

Jag presenterade ett scenarie som du på en treåringsnivå "anpassar " till ditt svar.

Två personer, en som har fördelar på många plan men med en historik som inbegriper att hon legat runt.

Du vet vad du vill antyda så korkad är du inte du är helt inställd på att fler ger bättre sex så försök inte ordna till något i efterhand musen
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 12:17:30 följande:

Om jag är tre är du ens på år då-....
  • Anonym (Hallå)

Korkade trådar som ger fel signaler 

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 13:58:09 följande:
    Du vet vad du vill antyda så korkad är du inte du är helt inställd på att fler ger bättre sex så försök inte ordna till något i efterhand musen

Korkad? Jag presenterar ett dilemma och du bortser från förutsättningarna?

I fångarnas dilemma så vill du förmodligen ha med en telefon... (slå upp det så du vet vad jag pratar om)

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 13:59:44 följande:
    Om jag är tre är du ens på år då-....
    Du är rätt rolig men nu tycker jag du skall gå ut i det fina vädret och leka
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt