Inlägg från: Anonym (Hallå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hallå)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Anonym (XY) skrev 2020-07-11 07:48:36 följande:

Okej, nu gör vi frågan intressant:

Väljer du kvinna
    1. som attraherar dig och utmanar dig på alla plan, sexig, självsäker, intelligent men som har legat runt. Fantastisk sex!
    Eller
    2. väljer du kvinnan som är "trevlig" men inte alls lika attraktiv, bra sex och har inte legat runt. (långa förhållanden)

Fattar du inte något alls om sex.
    Att ligga med 1000 är inte som att ha fantastisk sex
    Att ha långa förhållanden är en väg att utveckla sexet och få fantastisk sex

Så jag väljer kvinnan med några förhållanden bakom mig och får fantastisk sex dessutom är det inte så attraktivitet med 100 före ?
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-11 09:39:32 följande:

Jag skulle välja den kvinna som kvinna jag connectar med på rätt sätt. Då spelar det ingen roll om hon har legat med en eller tusen, helt orelevant.

Och ja svarar jag på ts fråga. Både kvinnor och män lever bara en gång så varför inte passa på att njuta och ha kul den gången. Tänk så härligt när man blir gammal och ha en massa fina och roliga minnen att tänka tillbaka till. Eller varför inte fortsätta sexa loss då också.

Tycker faktiskt synd om de som levt hämmat, med fördommar, bitterhet och kanske tom hat för de missar så mycket gott i livet och vilka tråkiga minnen sedan på ålderns höst.

Jösses en till som inte fattar....antalet sexpartners är inte en garanti för ett bättre liv som du beskriver....får ont i magen av dessa inlägg
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 12:17:30 följande:

Har du svårt att läsa något utan att lägga in en massa som *inte* finns där och är baserade på dina förutfattade meningar?

Jag presenterade ett scenarie som du på en treåringsnivå "anpassar " till ditt svar.

Två personer, en som har fördelar på många plan men med en historik som inbegriper att hon legat runt.

Den andra har haft långa förhållanden men inte lika attraktiv.

Du vet vad du vill antyda så korkad är du inte du är helt inställd på att fler ger bättre sex så försök inte ordna till något i efterhand musen
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 12:17:30 följande:

Har du svårt att läsa något utan att lägga in en massa som *inte* finns där och är baserade på dina förutfattade meningar?

Jag presenterade ett scenarie som du på en treåringsnivå "anpassar " till ditt svar.

Två personer, en som har fördelar på många plan men med en historik som inbegriper att hon legat runt.

Den andra har haft långa förhållanden men inte lika attraktiv.

Om jag är tre är du ens på år då-....
  • Anonym (Hallå)

Korkade trådar som ger fel signaler 

• Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 14:07:48 följande:

Korkad? Jag presenterar ett dilemma och du bortser från förutsättningarna?

I fångarnas dilemma så vill du förmodligen ha med en telefon... (slå upp det så du vet vad jag pratar om)

Halleluja har du ett uppslagsverk du måste vara bildad som bara den...ticken lyckost du är ...jösses Matilda gott om d.rar
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-14 06:17:06 följande:

OK, jag sänker nivån så du kanske förstår:

Om jag presenterar ett dilemma som går ut på att du måste välja antingen en spark på pungen eller två timmars "tusen nålar" så kan du inte välja mjukglassen som du nyss hittat på.
    Och visst är jag en lyckost som haft lite tur när skaparen delade ut intelligens...

Du måste blivit sparkad många ggr på den delen för smart är du inte vännen Ditt upplägg är enbart patetiskt och inget annat...hejdå musen
  • Anonym (Hallå)
    Bubbelibob skrev 2020-07-16 13:03:49 följande:

Klart som fan att de kan, får och ska - om de vill det!

Myten, stereotypen och könsrollen - att kvinnor har lägre sexual drift och lust än män - kommer från den sexuellt frustrerade snuskhummern FREUD!

FÅ PÅSTÅENDEN HAR VÄL SKADAT KVINNOSAKEN och kvinnosynen mer!

En kvinna som har frigjort sig från könsroller, stereotyper, fördomar, hämningar och ångest - har MINST en lika hög könsdrift och lust som genomsnittet av män! Sannolikt HÖGRE än en man som INTE har frigjort sig från könsroller, stereotyper, fördomar, hämningar och ÅNGEST!

DÄRFÖR MÅSTE EN KVINNA/TJEJ FÅ BEJAKA SIN EGEN SEXUALITET SEXUALDRIFT OCH LUST - LIKA MYCKET SOM MÄN GÖR!

Oups här skriks det verkligen....blir inte bättre för det vet du .
    sen behöver inte det du skriver vara osant men att hitta lyckan med tonvis av partners är inte lösningen . Jag vet då jag dejtat dessa tjejer och dom är inte lyckligare snarare tvärtom så vill jag seriöst är det en av sakerna jag undersöker innan jag går för långt möjligtvis kk ett tag men definitivt inget annat
  • Anonym (Hallå)
    Pussan skrev 2020-07-18 23:41:55 följande:
    Eller så är vi bara kåta...
    Inget fel i att vara kåt...synd bara att ingen bryr sig om dig en längre tid därav antalet...
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt