Inlägg från: Anonym (XY) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XY)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

NickeA skrev 2020-06-10 10:33:20 följande:
    Tjejer som ligger runt är så mycket snuskigare än om vi killar gör de. Tjejer ska bara sättas på plats...
    Måste vara skönt för dig nu med sommarlov från åttans klass?
  • Anonym (XY)
    NickeA skrev 2020-06-10 10:48:47 följande:
    Ursäkta men jag är 19 år
    Inte mentalt om man utgår från dina inlägg
  • Anonym (XY)
    DanneHade skrev 2020-07-11 00:04:56 följande:

Svaren duger inte riktigt till.

Självklart tycker jag att tjejer får ligga runt.

Men tvingas jag välja emellan en tjej som legat runt en massa och en som inte har det, så väljer jag den som inte har det alla dagar i veckan.

Och så känner faktiskt de flesta killar, varför vet jag ej, men så är det.

Kanske har det att göra med att de flesta tjejer inte behöver anstränga sig så vidare mycket för att göra det.

Okej, nu gör vi frågan intressant:

Väljer du kvinna
    1. som attraherar dig och utmanar dig på alla plan, sexig, självsäker, intelligent men som har legat runt. Fantastisk sex!
    Eller
    2. väljer du kvinnan som är "trevlig" men inte alls lika attraktiv, bra sex och har inte legat runt. (långa förhållanden)

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 08:15:49 följande:
    Fattar du inte något alls om sex.
    Att ligga med 1000 är inte som att ha fantastisk sex
    Att ha långa förhållanden är en väg att utveckla sexet och få fantastisk sex

Så jag väljer kvinnan med några förhållanden bakom mig och får fantastisk sex dessutom är det inte så attraktivitet med 100 före ?

Har du svårt att läsa något utan att lägga in en massa som *inte* finns där och är baserade på dina förutfattade meningar?

Jag presenterade ett scenarie som du på en treåringsnivå "anpassar " till ditt svar.

Två personer, en som har fördelar på många plan men med en historik som inbegriper att hon legat runt.

Den andra har haft långa förhållanden men inte lika attraktiv.

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 10:51:45 följande:
    Jösses en till som inte fattar....antalet sexpartners är inte en garanti för ett bättre liv som du beskriver....får ont i magen av dessa inlägg

Ta en nuvalocol, ta två till! Din perceptionsförmåga kommer ge dig många anledningar!

Var någonstans skrivs det antalet sexpartner ger bättre sex?

• Anonym (XY)
    DanneHade skrev 2020-07-11 12:20:40 följande:
    Jag väljer förmodligen den jag kärat ner mig i. Att som kvinna ha legat runt en massa är inte en dealbreaker, men det är ett klart minus. Men förmodligen tjej 1.

Sen så får ja nog ta och skjuta till med att kvinna 1 är väääldigt sällsynt. Självsäker och intelligent är knappast typiska drag för tjejer som ligger runt mycket. Framförallt självförtroendet, dessa tjejer tenderar att ha ganska taskig självkänsla och är oftare beroende av uppskattningen/bekräftandet de får av en ständig ström av nya främmande män. Den tjejen är betydligt vanligare än tjej 1 tyvärr.

I beg to differ! Kvinna 1 är sällsynt men de finns definitivt!
    Jag har blivit ställd inför detta dilemma men valde att tolka det som att denna underbara kvinna är ett resultat av sin historia, därför måste jag acceptera den tillsammans med henne.

och jag har stött på fler så det är inte en kvinna...

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 13:58:09 följande:
    Du vet vad du vill antyda så korkad är du inte du är helt inställd på att fler ger bättre sex så försök inte ordna till något i efterhand musen

Korkad? Jag presenterar ett dilemma och du bortser från förutsättningarna?

I fångarnas dilemma så vill du förmodligen ha med en telefon... (slå upp det så du vet vad jag pratar om)

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 13:59:44 följande:
    Om jag är tre är du ens på år då-....
    Du är rätt rolig men nu tycker jag du skall gå ut i det fina vädret och leka
  • Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-14 00:46:23 följande:
    Halleluja har du ett uppslagsverk du måste vara bildad som bara den...ticken lyckost du är ...jösses Matilda gott om d.rar

OK, jag sänker nivån så du kanske förstår:

Om jag presenterar ett dilemma som går ut på att du måste välja antingen en spark på pungen eller två timmars "tusen nålar" så kan du inte välja mjukglassen som du nyss hittat på.
    Och visst är jag en lyckost som haft lite tur när skaparen delade ut intelligens...

• Anonym (XY)
    Torvald3 skrev 2020-07-23 08:32:08 följande:

Det är inte sexigt med tjejer som ligger runt, men av pollen att döma har medias feministiska hjärntvätt de senaste decennierna fungerat utmärkt.

Feministisk hjärntvätt? Är det något som inte är attraktivt hos någon så är det en bigott inställning!

Jag har både son och döttrar.
    Jag önskar att de precis som jag skall få möjlighet att utforska sin sexualitet, att kunna bejaka den utan att alla prusiluskor skall anse sig med snörpig min ha rätten att slut-shama dem.

Sedan behöver det inte vara att de ligger runt hejdlöst, de kan finna sin sexualitet med några få partners eller med många, Det kvittar som jag ser det så länge de gör det av rätt anledning.
    Finns alldeles för många i vårt samhälle som lider av en skev syn på egen och andras sexualitet och det drabbar nästan alltid omgivningen. Antingen i fördömanden eller i värsta fall övergrepp då de inte kan förhålla sig till egen och andras sexualiet på ett normalt sätt.

Så, mår människor bra av ligga runt? Bra! Gör det! Gör de det av fel anledning? Sluta, håll dig till en.

Oavsett vad, jag har ingen synpunkt.

• Anonym (XY)
    Torvald3 skrev 2020-07-23 09:11:57 följande:
    Beror på vad du menar med bigott. Kan du definiera exakt vad du menar?

"Utforska" sin sexualitet betyder att man slänger allt vad disciplin är i slasken, och så faller man för lustarna och knullar runt utan hämningar. Sådana tjejer är aldrig sexiga.

Du kan ju titta i ordboken men jag menar en trångsynt, "Holier than thou", hycklande inställning.

I detta fall när man ger uttryck för en väldigt svart-vit syn på sexualitet där sex i sig är smutsigt och all utövning i sig är en brist på självkontroll och förkastlig.
    (Disciplin, slasken, faller för lustarna, utan hämningar...)
    Nä, tagelskjorta på och lite självdsiciplin det är modellen, eller?

Du pekar på tjejer men uttrycker inga åsikter när det gäller killar, det är exempel på bigott enligt definitionen.

• Anonym (XY)
    Torvald3 skrev 2020-07-23 09:31:06 följande:
    Jag tycker inte jag har mer svartvit syn än dig i så fall, vi står bara på varsin sida av den svartvita polen. Sex är något man måste ta ansvar för, precis som mat och sin egen hälsa. Till exempel om du har sex och blir gravid utan att vilja det, kostar varje abort skattebetalarna cirka 7k. Det är alltså val och handlingar som får konsekvenser, ungefär som när du äter för mycket mat och blir överviktig.

Tråden handlade ju om tjejer. Killar vill dessutom ha sex betydligt oftare, av naturliga skäl, än tjejer. Därför pratar man inte om "killar som ligger runt". Tjejer är också, av lika naturliga skäl, betydligt kräsnare i jakten på en pojkvän.

Var ser du att jag inte tycker att man behöver ta ansvar för sin sexualitet?
    Med frihet följer alltid ansvar!

Så länge man har sex av "rätt" anledning så anser jag att det är ok. När man inte gör det för att få "fel" bekräftelse eller att det är en del av ett självskadebeteende så ser jag inte problemet.

Jag har inte behovet av döma och ser inte behovet av någon moralpolis. Snarare så att jag tycker att moralister gör skada.
    Oönskade graviditeter är en helt annan fråga och ofta konsekvensen av för lite sexualupplysning när det gäller tonårsaborter vilket i sin tur följer av en skev syn från samhälle/omgivning gällande sex.

• Anonym (XY)
    Tobythegunn skrev 2020-07-23 23:28:16 följande:

Det är helt sjukt hur många pretentiösa och universalgenier vi har på FL...

Du menar med detta?
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt