• Anonym (Fakkföreningen)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

på samma sätt som killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
    Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt
  • Anonym (XY)
    Tobythegunn skrev 2020-07-23 23:28:16 följande:

Det är helt sjukt hur många pretentiösa och universalgenier vi har på FL...

Du menar med detta?
  • Tobythegunn
    Anonym (Sant) skrev 2020-07-24 08:04:57 följande:
    Vad ger du för råd till de som är gifta sedan 16 år tillbaka men lever helt utan sex sedan 5 år och sover i okloka sovrum?

Lever ihop som vänner mer eller mindre?

Till de par som håller ihop som vänner till dess att sitt endabarn har flyttat hemifrån och då kan separera?

Ska kvinnan då onanera i ensamhet och mannen likaså och vara nöjd med de?ät?
    Erm, till första frågan, så hade jag väl frågat mig själv och min partner om vi verkligen ville fortsätta leva i ett sådant förhållande. Om inte, så skulle jag gjort slut.

andra frågan, om man lever ihop som vänner? Vad menar du? att man som vänner ska ha sex? Jag tycker personligen inte det men det bestämmer ju inte jag. Jag har inte sex med mina vänner.

Om kvinnan vill ha sex, och inte får det av sin nuvarande man, ta upp det med honom och berätta att du vill ha mer sex och om han inte vill det får du överväga och göra slut och hitta nån annan att ha sex med.
    Happiness, only real when shared
  • Tobythegunn
    Anonym (X) skrev 2020-07-24 11:13:11 följande:
    Jag förstår att man tänker så om man själv misslyckats med att hitta det man vill ha och nöjer sig med det.

Eller så är puritan.
    Nä men halloj på dig, du som känner mig. Läget?.............
    Happiness, only real when shared
  • Anonym (Skärpning)

Det är så outsägligt provocerande med de som svarat nej att hjärnan håller på att koka över.

• Anonym (Skärpning)

Tror det är samma män som svarar nej som sen gnäller när de gift sig med en kvinna som aldrig vill. För de har ju fått tag i en fiiiin flicka. Skyll er själva. Är det inte bättre att var gift med någon som bejakar sin sexualitet. Återigen hjärnan kokar över.

• Anonym (Bäver)
    Anonym (Skärpning) skrev 2020-07-24 20:21:10 följande:

Det är så outsägligt provocerande med de som svarat nej att hjärnan håller på att koka över.

Visst är det härligt med unga tjejer som gärna ser film och suger kuk på första dejten :).
  • Anonym (Mix)
    Anonym (Skärpning) skrev 2020-07-24 20:23:33 följande:

Tror det är samma män som svarar nej som sen gnäller när de gift sig med en kvinna som aldrig vill. För de har ju fått tag i en fiiiin flicka. Skyll er själva. Är det inte bättre att var gift med någon som bejakar sin sexualitet. Återigen hjärnan kokar över.

Att hon knullade runt tidigare är ingen garanti för att hon vill ha sex som gift småbarnsmamma.

• Pussan
    Anonym (Hmm) skrev 2020-07-23 23:31:31 följande:

Både män och kvinnor var lyckligare innan sexrushen startade och som har hållit på sen 60-talet.

Det finns så mycket negativt med att ligga runt och bara EN positiv sak - En stunds njutning.

Jag tycker man ska hålla sex enbart inom förhållanden. Då blir vi alla lyckligare. Det är garanterat. 

Jaha, men va bra att du kan garantera hur det ska vara för alla människor.
  • Pussan
    Anonym (Mix) skrev 2020-07-24 22:30:57 följande:
    Att hon knullade runt tidigare är ingen garanti för att hon vill ha sex som gift småbarnsmamma.
    Att hon ¨höll på sig¨ tidigare är ingen garanti för att hon vill knulla med sin man
  • Anonym (Ingo)

Vaddå om tjejer kan ligga runt.

Tycker ni att killar kan göra det?

Hade min man kommit hem efter en sådan kväll så hade han inte kunnat öppna ögonen. Och nej inte på grund av inflammation.

Skärp er för för fan tjejer.

• Anonym (Skärpning)
    Pussan skrev 2020-07-24 23:26:49 följande:

Att hon ¨höll på sig¨ tidigare är ingen garanti för att hon vill knulla med sin man

Om vi pratar sannolikhet så tror jag att sannolikheten är högre att en kvinna som knullat runt fortsätter att bejaka sin sexualitet även i äktenskapet, än en kvinna som inte knullat runt.
  • Anonym (Elle)
    Anonym (Ingo) skrev 2020-07-24 23:30:50 följande:

Hade min man kommit hem efter en sådan kväll så hade han inte kunnat öppna ögonen. Och nej inte på grund av inflammation.

Ts menar inte dem som är i förhållande utan singlar
  • Anonym (Skärpning)
    Anonym (Ingo) skrev 2020-07-24 23:30:50 följande:

Det som avses är singlar som knullar runt. Alltså Kk och ONS. Såklart inte sådana som är i en relation med någon.

Hade för övrigt varit rätt tråkigt att vara gift med någon som inte hade legat med andra innan mig. Som att prata med någon som enbart sett en enda film och läst en enda bok.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Skärpning) skrev 2020-07-24 20:23:33 följande:

Måste säga att när jag var i tonåren så pratade man ju mycket om tjejer som låg med många att de var lösaktiga och så. Nu när jag är i femtioårsåldern så inser jag ju att det är de kvinnorna som njuter av livet, en sån kvinna jag vill ha.
  • älskamigmucho

Jag tycker alla ska få njuta hur o när o m vem de vill...

• Anonym (Skärpning)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-25 08:47:51 följande:

Måste säga att när jag var i tonåren så pratade man ju mycket om tjejer som låg med många att de var lösaktiga och så. Nu när jag är i femtioårsåldern så inser jag ju att det är de kvinnorna som njuter av livet, en sån kvinna jag vill ha.

Exakt.

Av mina inlägg kanske man förstår att jag är en sådan som har tagit för sig. Vad andra tycker om huruvida jag gillar att ha sex med olika män ger jag blanka f*n i. När jag träffade min man visade det sig att jag hade varit med en kille i hans gäng. Vilket han tyckte var lite jobbigt, vi pratade om det då och sen fick det vara bra. Jag vet att min man är mer än nöjd att han valde en tjej som gillar sex för vi är i 40-årsåldern och har varit tillsammans i 17 år med två små barn och vi har fortfarande mycket sex och bra sex.
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt