Tycker du att tjejer kan ligga runt
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
Det är helt sjukt hur många pretentiösa och universalgenier vi har på FL...
Det är så outsägligt provocerande med de som svarat nej att hjärnan håller på att koka över.
Tror det är samma män som svarar nej som sen gnäller när de gift sig med en kvinna som aldrig vill. För de har ju fått tag i en fiiiin flicka. Skyll er själva. Är det inte bättre att var gift med någon som bejakar sin sexualitet. Återigen hjärnan kokar över.
Det är så outsägligt provocerande med de som svarat nej att hjärnan håller på att koka över.
Tror det är samma män som svarar nej som sen gnäller när de gift sig med en kvinna som aldrig vill. För de har ju fått tag i en fiiiin flicka. Skyll er själva. Är det inte bättre att var gift med någon som bejakar sin sexualitet. Återigen hjärnan kokar över.
Både män och kvinnor var lyckligare innan sexrushen startade och som har hållit på sen 60-talet.
Det finns så mycket negativt med att ligga runt och bara EN positiv sak - En stunds njutning.
Jag tycker man ska hålla sex enbart inom förhållanden. Då blir vi alla lyckligare. Det är garanterat.
Vaddå om tjejer kan ligga runt.
Tycker ni att killar kan göra det?
Hade min man kommit hem efter en sådan kväll så hade han inte kunnat öppna ögonen. Och nej inte på grund av inflammation.
Skärp er för för fan tjejer.
Att hon ¨höll på sig¨ tidigare är ingen garanti för att hon vill knulla med sin man
Hade min man kommit hem efter en sådan kväll så hade han inte kunnat öppna ögonen. Och nej inte på grund av inflammation.
Jag tycker alla ska få njuta hur o när o m vem de vill...
Måste säga att när jag var i tonåren så pratade man ju mycket om tjejer som låg med många att de var lösaktiga och så. Nu när jag är i femtioårsåldern så inser jag ju att det är de kvinnorna som njuter av livet, en sån kvinna jag vill ha.